احساناله حجتی اعلام کرد: تدوین نظامنامه یکسانسازی رسیدگی به فعالیتهای کانونهای آگهی و تبلیغاتی مهمترین هدف هشتمین همایش کارشناسان تبلیغات استانی است
مدیرکل دفتر تبلیغات و اطلاعرسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به برگزاری هشتمین همایش کارشناسان تبلیغات و مطبوعات سراسر کشور در سوم و چهارم تیرماه سال جاری گفت: «تدوین نظامنامه یکسانسازی رسیدگی به فعالیتهای کانونهای آگهی و تبلیغات، یکسان سازی فعالیت ها و بازآموزی سامانه تبلیغ از مهمترین هدف هشتمین همایش کارشناسان تبلیغات و مطبوعات سراسر کشور است.»
احساناله حجتی با بیان اینکه توجه به تجربیات هفت همایش قبلی، لزوم کوتاه شدن زمان برگزاری همایشها را مشهود ساخته است، گفت: «برگزاری یک همایش در سال یا هر دو سال نمیتواند راهگشای مشکلات فعالیتهای کانونهای آگهی و تبلیغاتی باشد و بنا به نظر کارشناسان و فعالان حوزه تبلیغات کشور، دفتر تبلیغات و اطلاعرسانی به عنوان متولی اصلی بحث فعالیتهای تبلیغاتی در سطح کشور مصمم است با برگزاری زودهنگام این نشستها به پربار و مثمر ثمرتر شدن نتایج آنها کمک کند.»
وی با تأکید بر لزوم آگاهی متولیان و کارشناسان تبلیغات از تغییرات به روز و لوایح و مصوبات جدید مرتبط با تبلیغات گفت: «آگاهی از جدیدترین مصوبات و مقررات امور و فعالیتهای تبلیغاتی، در ارایه و انجام خدمات مربوطه بسیار مفید و کارگشا خواهد بود و بدینترتیب در زمان شفافیت و صراحت قوانین جایی برای ابهام و برداشت شخصی افراد باقی نخواهد ماند و بر اساس قانون همه موظف به وحدت رویه در انجام امور خواهند بود که ثمره این وحدت رویه، تسریع در انجام فعالیتهای تبلیغاتی و ساماندهی این امور است.»
مدیرکل دفتر تبلیغات و اطلاعرسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، بازآموزی درخصوص سامانه اینترنتی تبلیغ و بحث و بررسی درخصوص فعالیتهای جاری حوزه تبلیغات را از دیگر اهداف این همایش برشمرد.
گفتنی است هشتمین همایش کارشناسان تبلیغات استانها، سوم و چهارم تیرماه سال جاری در تهران برگزار خواهد شد که اخبار تکمیلی آن متعاقباً از طریق پایگاه اطلاعرسانی دفتر اعلام میشود.
تهیه و تنظیم خبر: معصومه رحیمی
سه شنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۱