از مهمترین اهداف تکمیل فرمهای شناسنامه ای کانون های آگهی دارای آگهی نامه رعایت حقوق صاحبان آگهی و پاسداشت خط و زبان فارسی

ساماندهی، برنامه ریزی و اطلاع از آمار دقیق آگهی نامه ها در تهران و شهرستان‏ها در دستور کار دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی قرار دارد.
مسعود اسعدی، مسئول اداره کانون های تبلیغاتی دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان این مطلب افزود: "در پی تصویب و ابلاغ دستورالعمل جدید «نحوه انتشار آگهی نامه ها توسط کانون های آگهی و تبلیغات» و به منظور اجرای مفاد آن و ایجاد وحدت رویه قانونی در چگونگی انتشار آنها، ساماندهی و تکمیل فرمهای شناسنامه ای آگهی‏نامه‏ها از  ابتدای سال جاری در استان تهران آغاز شده است."
 وی افزود:" تمام کانون های آگهی و تبلیغاتی که اقدام به انتشار آگهی نامه ها یا پیک های محلی می‏کنند، ملزم به رعایت این دستورالعمل هستند و بدین ترتیب تاکنون 75 کانون در شهر تهران به ستاد مربوطه مراجعه  و برای تکمیل فرم ها اقدام کرده اند."
مسئول اداره کانون های آگهی و تبلیغات دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی گفت: «طبق دستورالعمل، کانون ها موظفند پس از چاپ هر نسخه از این آگهی نامه ها،  در تهران 5 نسخه به ستاد مرکزی و در استانها 1 نسخه برای ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ارسال کنند.»
وی نظارت بر شمارگان آگهی نامه ها و نحوه توزیع آنها به منظور رعایت حقوق صاحبان آگهی، پاسداشت زبان و خط فارسی مطابق با اجرای قانون ممنوعیت بکارگیری اسامی و عناوین بیگانه و رعایت حقوق مصرف کننده را از جمله مهمترین اهداف این طرح برشمرد.
اسعدی در پایان گفت: "از تاریخ 21 فروردین ماه به بعد تمامی متقاضیان دریافت مجوز انتشار آگهی نامه موظفند با مراجعه به ستاد ساماندهی انتشار آگهی نامه ها دفتر تبلیغات و اطلاع‏رسانی به نشانی: تهران، خیابان فاطمی غربی، خیابان شهید اعتمادزاده،  نبش کوچه افسرمنش، ساختمان 121،  طبقه دوم مراجعه و نسبت به تکمیل فرمهای مربوطه اقدام نمایند."


چهارشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۱