مدیر کل دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوزهای جدید کانونهای تبلیغاتی از 15 فروردین سال جاری صرفا توسط دفتر تبلیغات واطلاع رسانی صادر می شود.

هشتمین همایش کارشناسان تبلیغات ادارت کل استانها با سخنان احسان اله حجتی مدیر کل دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی آغاز به کار کرد.
وی در ابتدای این نشست ضمن ارایه گزارش از عملکرد دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی خاطر نشان ساخت؛ از اقداماتی که تا کنون صورت گرفته، می توان به مشارکت در تهیه دستور العمل محدود سازی تبلیغات کالاهای خارجی و تدوین آیین نامه ساماندهی تبلیغات محیطی در سراسر کشور اشاره کرد که بر اساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی صورت گرفت. همچنین به منظور جلوگیری از تبلیغات خلاف واقع، مشارکتی نیزدر تدوین آیین نامه تبصره ذیل ماده 7 قانون حمایت ازمصرف کننده انجام شد. ازدیگر فعالیتهای مهم این دفتر می توان از تدوین آیین نامه های ساماندهی فعالیت های اجرایی تبلیغات، ساماندهی آگهی نامه ها، ساماندهی تابلوهای سر در مغازه وبررسی نهایی  پیش نویس قانون تبلیغات نام برد.
حجتی افزود : بر اساس مصوبه کمیته مرکزی بخشنامه ای صادر شد که به همه استانها ابلاغ شد و بر این اساس از 15 فروردین صدور مجوز صرفا از طریق سامانه تبلیغ صورت می گیرد و هیچ مجوزی پس از این تاریخ و خارج از این سامانه نباید صادر شود.
مدیر کل دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی همچنین اعلام کرد کارشناسان استانی می توانند از طریق سامانه به طرحهای استانهای دیگر دسترسی داشته باشند تا بدین وسیله از تجربیات یکدیگر استفاده کنند                                                                                                                                                    


يكشنبه ۰۴ تير ۱۳۹۱