احسانالله حجتی اعلام کرد:دستیابی به درصد بالایی از اهداف ازپیش تعیین شده در برگزاری همایش هشتم
احسانالله حجتی، مدیرکل دفتر تبلیغات و اطلاعرسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با ابراز رضایتمندی از برگزاری هشتمین همایش کارشناسان تبلیغات سراسر کشور گفت: «فاصله ی زمانی حدود 3 ماهه بین برگزاری این همایش و همایش قبلی، سبب اثربخشی و تعمیق مطالب ارائه شده گشت و کوتاه شدن فواصل زمانی برگزاری همایشها، به عنوان ضرورتی از سوی کارشناسان مورد تأکید قرار گرفت و این نکته در اظهارنظرهای کارشناسان محترم استانی دیده میشد ».
وی در ادامه با اشاره به اهدافی که با برگزاری این همایش، محقق شد، گفت: «فعالیت های انجام شده در این همایش از جمله؛ بررسی شیوهنامه صدور پروانه فعالیت کانونهای آگهی و تبلیغات، رفع اشکالات استفاده از سامانه تبلیغ و ایجاد امکان مشاهده تمام طرح های تبلیغات محیطی موجود در سامانه برای تمامی کارشناسان تبلیغات استانهای سراسر کشور و نیز ارائه توضیحاتی پیرامون بخشی از دستورالعمل تبلیغات کالاها و خدمات مصوب شورای فرهنگ عمومی همگی جزو اولویت های کاری ما در برگزاری همایش هشتم بود که به شکل موفقیت آمیزی به اجرا درآمد.»
حجتی افزود:" همچنین حضور آقایان مهندس واعظی، دبیر شورای فرهنگ عمومی و دکتر اسماعیلی، مدیر کل حوزه وزارتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این همایش، از جمله نقاط قوت برگزاری همایش کارشناسان استانی به شمار می رفت و چنین جلساتی زمینهساز ایجاد روابطی سازنده و موثر برای ارتباط بی واسطه مسئولان و کارشناسان و نیز مرور سیاستهای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حوزه تبلیغات است و امید داریم برگزاری مستمر چنین همایشهای مفیدی، زمینهساز ایجاد تحول در عرصه تبلیغات کشور باشد.
تهیه و تنظیم خبر: معصومه رحیمی
دوشنبه ۱۹ تير ۱۳۹۱