برگزار ی نخستین نمایشگاه نشریات خانوادگی

    معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نخستین نمایشگاه نشریات خانوادگی را  از تاریخ 23 تا 30 شهریور ماه جاری در محل مرکز آفرینش های هنری کودکان و نوجوانان تهران برگزار می کند.
به گزارش روابط عمومی معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی ، مطبوعات و رسانه هایی که در زمینه مسایل خانـوادگی، اطلاع رسانی، آموزش و تفریح و سرگرمی نهاد خانواده فعال باشند، در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.
توسعه و ترویج فرهنگ مطالعه مطبوعات، ارتقای هرم آگاهی های عمومی، افزایش سواد رسانه ای و قدرت تشخیص و انتخاب مردم در حوزه رسانه را از اهداف برگزاری این نمایشگاه ذکر شده  است . در این نمایشگاه تمام نشریاتی که مورد نیاز هر یک از اعضای خانواده اعم از کودکان، نوجوانان، بانوان و سالمندان خانواده ها است، حضور خواهند داشت و محصولات رسانه ای خود را در کنار برنامه های جنبی و مورد علاقه خانواده ها به بازدیدکنندگان عرضه می کنند. 
    گفتنی است  برگزاری سلسه نشست هایی با موضوع "مطبوعات در خانه" با حضور چهره های فرهنگی، روان شناسی، سینمایی و ورزشی، برپایی نمایشگاه عکس و کاریکاتور با عنوان "سبک زندگی" و سالن ویژه کودکان و نوجوانان از بخش های جانبی این نمایشگاه فرهنگی است.

منبع: معاونت امور مطبوعاتی و  اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی


دوشنبه ۰۶ شهريور ۱۳۹۱