نهمین نمایشگاه تبلیغات، بازاریابی و صنایع وابسته برگزار شد.

     نهمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات، بازاریابی و صنایع وابسته ایران در فضایی به وسعت 12000 متر مربع در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران از تاریخ 29 آذر لغایت 2 دیماه 1391 برگزار شد.
  تبلیغات به عنوان یک ابزار اطلاع رسانی باید به نحوی صحیح در خدمت رونق بازار اقتصادی و تقویت چرخه تولید و توسعه اقتصـادی و توسعه صادرات غیـرنفتـی باشد. لذا اهمیـت دادن به مبـاحث تبلیـغاتی، اطلاع رسـانی و بازاریـابی کشور و حمایت هایی در زمینه ارائه توانمندی های آنها، زمینه مناسبی را فراهم می آورد تا کشور در حوزه های اقتصادی موفق باشد.
    به همین منظور شرکتهای تبلیغـاتی و بازاریابی و متخصصـین در قالب بیش از 210 شرکت داخلی و خارجی از کشورهای ایران، چیـن، آفـریقـای جنـوبی، کره و ژاپن، با هـدف حمـایت از صنایع تبلیغـات و ارتقای سطـح کیفـی و کمی آن، آشنـایی با فن آوری های بازاریابی و پیشبرد فروش، آموزش فرهنگ بازاریابی در مسیر کسب موفقیت بیشتر در بازارهای رقابتی و تشویق بازار داخلی با استفاده از ابزارهای نوین بازاریابی و برقراری ارتباطی نزدیک بین ارائه کنندگان و متقاضیان خدمات بازاریابی و تبلیغات زیر یک سقف گرد هم آمدند.
  به نظر می رسد با عنایت به نیاز مبرم جمهوری اسلامی ایران برای دستیابی به فن آوری مدرن و ارتقای سطح آگاهی و مهارت های عمومی و تخصصی شاغلان این بخش در زمینه صنعت تبلیغات و بازاریابی، برگزاری این گونه نمایشگاه ها از اهمیت خاصی برخوردار است.


يكشنبه ۰۳ دى ۱۳۹۱