دبیر ستاد دائمی گرامیداشت پیامبر اعظم(ص) اعلام کرد: برگزاری پرشکوه مراسم قرائت زیارتنامه حضرت رسول(ص) آغازگر پراکندن شمیم معطر معارف هستی‌ساز نبوی

احسان‌ا... حجتی، دبیر ستاد دائمی گرامیداشت پیامبر اعظم(ص) ضمن اشاره به برگزاری مراسم پرشکوه قرائت زیارتنامه حضرت رسول (ص)، در سالروز 28 صفر در سراسر کشور در بقاء متبرکه ، اماکن مذهبی و مساجد سراسر کشور گفت: «برگزاری این مراسم و همراهی و مشارکت همه مردم در این طرح معنوی، برکات زیادی را به همراه خواهد داشت و با توجه به موقعیت و شرایط کنونی جوامع اسلامی، این حرکت می‌تواند نویدبخش شنیده شدن صدای اسلام و وحدت مسلمانان در سراسر دنیا باشد».
وی با تاکید بر تلاش برای گسترش و ترویج معارف ناب نبوی در جامعه گفت: «تاکید بر بهره‌برداری از دریای بی کران معارف الهی اهل بیت در تعالیم دینی ما همواره مورد تاکید بوده و هست. مرور زیارتنامه حضرت رسول و زمزمه عبادات وارده در آن با حالتی از خضوع و فروتنی، ما را به تفکر و تعمق در این مفاهیم وا می‌دارد و تاثیرات عمیق روحی و روانی را در وجود ما برجای خواهد گذاشت».
دبیر ستاد دائمی گرامیداشت پیامبر اعظم (ص) گفت: «امسال نیز مانند سال‌های قبل این طرح بزرگ با همکاری بسیاری از سازمان ها و نهادهای  فرهنگی و مذهبی وهمراهی بسیار خوب ائمه جمعه و جماعات سراسر کشور همزمان با برگزاری نماز جمعه، در تمامی مصلاهای نماز جمعه و اماکن مذهبی داخل کشور و برخی سفارت‌ها و نمایندگی‌های ایران در کشورهای اسلامی برگزار خواهد شد.



چهارشنبه ۱۳ دى ۱۳۹۱