تهران میزبان اولین نمایشگاه نشریات تخصصی و دانشگاهی

اولین نمایشگاه نشریات تخصصی و دانشگاهی با هدف حمایت از تولید علم و جنبش نرم افزاری، توسعه و ترویج فرهنگ مطالعه مطبوعات، ازتاریخ دوشنبه  14اسفند لغایت یکشنبه 20 اسفند ماه   سال جاری، در محل مرکز آفرینش های فرهنگی- هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می شود.
به گزارش روابط عمومی معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هدف از برگزاری اولین نمایشگاه نشریات تخصصی با شعار «رسانه دانش بنیان، پشتوانه امروز، پیشرفت فردا»، نشان دادن رشد علم در عرصه مطبوعات تخصصی، نقش مطبوعات تخصصی در تولید علم و جنبش نرم افزاری و همچنین نقش مطبوعات تخصصی در مهندسی فرهنگی و بومی سازی علوم انسانی است.
برگزاری بیش از 21 نشست تخصصی در مورد مسائل مختلف نشریات تخصصی با حضور کارشناسان برجسته حوزه رسانه و علوم مختلف از جمله برنامه های جنبی این نمایشگاه به شمار می رود.
در این نمایشگاه که از سوی معاونت امورمطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شود، بیش از یکصد نشریه علمی پژوهشی و علمی ترویجی در حوزه های گوناگون شامل علوم انسانی، علوم پایه، پزشکی، فنی مهندسی و هنر حضور خواهند یافت.


چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۱