دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی اعلام کرد:در بهمن ماه سال جاری،87 پروانه فعالت کانون تبلیغاتی صادر شده است

دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام کرد در بهمن ماه سال جاری تعداد 87 پروانه فعالیت کانون آگهی و تبلیغاتی در سطح کشور از طریق سامانه تبلیغ صادر شده است.
همچنین در همین مدت تعداد 157 مورد تمدید پروانه فعالیت کانون آگهی و تبلیغات در سراسر کشور انجام شده است که استان تهران بیشترین تعداد تقاضای تمدید پروانه فعالیتراداشته است.
گفتنی است سایت "سامانه تبلیغ" به منظور تسریع امور در بررسی مدارک و واگذاری مجوز و نیز نیل به اهداف دولت الکترونیک ، یکسان سازی قوانین مربوط به فرآیند تآسیس کانون تبلیغاتی در سراسر کشور وآگاه ساز ی و دسترسی مناطق محروم برای تاسیس کانون، نظارت عالیه دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی بر فرایند صدور و تمدید مجوز فعالیت کانون های آگهی و تبلیغاتی و نیز یکسان سازی صدور مجوز فعالیت کانون های آگهی و تبلیغات از بهمن ماه سال گذشته راه اندازی و اولین پروانه فعالیت کانون آگهی و تبلیغات توسط این سامانه در تاریخ 27/1/91 صادر شد. همچنین از ابتدای امسال تعداد 1887 مجوز توسط این سامانه صادر شده است که از این بین 1162 مورد تمدید مجوز فعالیت و 752 مورد صدور مجوز فعالیت کانون آگهی و تبلیغاتی بوده است.



يكشنبه ۰۶ اسفند ۱۳۹۱