در وصف میلاد خون خدا؛ امروز دلمان تا خدا پر می‌کشد

عطر شعبان که به مشام می‌رسد، قنوت نمازهای بندگان خدا حال و هوای دیگری پیدا می‌کند، برکت لحظه‌ها صدچندان می‌شود و لطافت صدای مناجات دلیل لطافت همه اتفاقات.
ورود شعبان به لحظه‌هایمان از وجودی برکت می‌گیرد که نامش دل را به وجد می‌آورد و خیال را برازنده بی‌قراری و بی‌تابی دیدار می‌کند. تاریخ از عشق حبیب خدا به خون خدا حکایت ها دارد و حسین(ع) خون خداست و روایت کودکی‌های او بر زانوان پیامبر(ص)، چشم عاشقان اهل بیت (ع) را تر و تازه می‌کند.
اینک خنکای شمیم این همه عاشقی در قدم‌های نخستین شعبان وزیدن گرفته است.
تقارن میلاد سومین ستاره پرفروغ آسمان ولایت و امامت، با سومین روز از ماه رسول خدا(ص) صدای هر دردآشنایی را تا ضریحی شش گوشه و نازنین می‌کشاند و حاجت را روانه خاک معصومی می‌کند که سرخ و تشنه، سال‌هاست که پابرجاست.
امروز، روز کسانی است که با شنیدن نام شریف "سید شباب اهل الجنة" روحشان تازه می‌شود، دلشان تا خدا پر می‌کشد و در نگاهشان باران عشق باریدن می‌گیرد. حسین(ع) چشمه‌ای است که با توسل به او، جان‌ها خالص می‌شوند و شوق دوباره بندگی پا می‌گیرد.
اینک کائنات سرمستانه ندای "یا ثارالله" سر می‎دهند و شاد و مسرور از تولدی آسمانی در سوم شعبان، دستان سرشار از طلب مهر خود را به سوی نور تابنده سبط بر حق علی(ع)، امام زکّی و راهنمای ذات الهی بلند می‌کنند.
میلاد امام عاشقان مادامی که خورشید می‌تابد و آسمان برپاست، مبارک باد.


چهارشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۲