در یک قدمی "صبح امید"

این روزها که در گذر است، عطر نرگس فضای خلوت دل‌ها را پر کرده و جای خالی کسی تا عمق نیاز به نیایش میان اهالی این شهر احساس می‌شود.
این روزها که در گذر است، هر غروب، زمزمه امید، گوش فلک را پر می‌کند و تنها نجوایی آشنا تسلی‌بخش دل‎های منتظر می‌شود.
این روزها که در گذر است، نسیم میان شاخه درختان خبر از دوری ماه می‌دهد و غیبت اوست که صدای تپش ثانیه‌ها را در خاطر زمان ثبت می‌کند و بر تداوم داستان "غیبت و انتظار" دامن می‌زند...
این روزها که در گذر است، هر روز بر نگاه‌های پر معنایی که هر گوشه را می‌جویند تا شاید گوشه چشمی از آشنای دیرینه‌‌شان پیدا کنند، افزوده می‌شود.
آخر قرار است شوری بر پا کند در عالم. 14 قرن است که کون و مکان در انتظار است. 14 قرن است که صدای نفس‌های کسی مخفی ست و "شب" برای به "صبح امید" رسیدن، تسبیح گویان تسبیح می‌اندازد...
سال‌هاست شعبان که به نیمه می‌رسد، جهان غرق در نور و شادی میلاد کسی می‌شود که عاشقانش در سایه "اللهم عجل لولیک الفرج" دل به دیدارش خوش می‌دارند، بودنش را شکر می‌کنند و از عمق جان ایمان دارند که همه شادیهایشان رابه نظاره نشسته  و دعایشان می‌کند.
و حالا نیمه شعبان دیگری در گذر است...  قدوم مبارک "حجت" پروردگار دلیل سرخوشی زمین است و زمان. صدای هلهله پاک‌ سیرتان و آسمانیان برپاست و تابیدن خورشید بهانه‌ای است برای تجلی لبخند باشکوه و بی مثال منجی عالم. لبخندی که قرن‌هاست دل خدائیان را برده خویش ساخته  و دلنوازان به شکرانه برکت دیدارش سر سجده بر خاک بندگی و عشق فرود آورده‌اند. اینک جهان از عمق جان شور و شعف دارد و داشتن گوهری چنین تابنده و ارزشمند را در خود ارج می‌نهد. زاد روز پر برکت منجی عالم بشریت، قائم آل محمد، مهدی موعود(عج) بر دل‌های بی‌قرار و منتظر، همایون و خجسته باد.

تهیه و تنظیم: بنت الهدی صدر


يكشنبه ۰۲ تير ۱۳۹۲