فراخوان معرفی کتاب‌ها و منابع با موضوع «تبلیغات» و «بازاریابی»

دفتر تبلیغات و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به منظور استفاده مخاطبان پایگاه اطلاع رسانی این دفتر، اقدام به معرفی آثار علمی و پژوهشی، نشریات، منابع تألیف شده و مقالات و مطالعات دانشگاهی کرده است.
از دفاتر نشر، مؤسسات و مراکز علمی و پژوهشی و علاقمندان در این زمینه، دعوت می‌شود برای معرفی آثار علمی، کاربردی و تحقیقی با محوریت و موضوع «تبلیغات»، «بازاریابی» و «ارتباط با مشتریان» کتاب‌ها، پایان‌نامه‌ها و منابع مورد نظر خود را معرفی کرده و نمونه، کپی یا خلاصه این آثار را به دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ارسال کنند.
شایان ذکر است، برای اطلاع از آثار معرفی شده تا امروز می‌توانید به لینک بخش «معرفی منابع تبلیغات» (زیر مجموعه «تبلیغات بازرگانی») در پایگاه اطلاع رسانی این دفتر  مراجعه کنید.


دوشنبه ۲۴ تير ۱۳۹۲