13روز تا نهمین همایش ://مدیر کل دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام کرد:بررسی مشکلات استان‏ها و عملکرد سامانه تبلیغ از مهمترین اهداف برگزاری همایش نهم کارشناسان تبلیغات

مدیر کل دفتر تبلیغات و اطلاع‏رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به برگزاری نهمین دوره از همایش‏های کارشناسان تبلیغات سراسر کشور گفت:" بررسی مشکلات استان‏ها و عملکرد سامانه تبلیغ از مهمترین اهداف برگزاری این دوره همایش است."
وی با اشاره به اینکه این گردهم‏آیی فرصت مغتنمی برای درک و انتقال دانسته‏ها و تجربیات کارشناسان به یکدیگر است، گفت:" حضور همه کارشناسان از استان‏های سراسر کشور این امکان را به آنها می‏دهد که با تجربه‏های کاری یکدیگر از نزدیک آشنا شوند و زمینه انتقال آن را فراهم می‏نماید."
مدیر کل دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی بازآموزی قوانین و مقررات تبلیغات را از دیگر اهداف مهم این همایش برشمرد و گفت:" بازآموزی و مرور دوباره قوانین و مقررات تبلیغاتی، یکی دیگر از اهداف مهم این همایش است که سعی می‏شود در طول برگزاری این همایش دوروزه به آن توجه شود."
وی با اشاره به رونمایی از سامانه رصد تابلوی سردر مغازه‏ها در این همایش، گفت:" حفظ و صیانت از خط و زبان فارسی از مهمترین اهداف رونمایی سامانه رصد تابلوی سردرمغازه‏ها است که امیدواریم با به‏کارگیری از ظرفیت‏های خوب این سامانه و همراهی و همکاری همه کارشناسان استانی شاهد اجرای کامل قانون منع به‏کارگیری اصطلاحات و عناوین بیگانه در سراسر کشور باشیم.
گفتنی است همایش دو روزه کارشناسان تبلیغات، 26 و 27 مردادماه جاری به همت دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی  در تهران برگزار خواهد شد.
چهارشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۲