سید عباس عباسی، کارشناس تبلیغات استان اصفهان:همایش تبلیغات/هماهنگی بیشتر امور و دقت مسئولان استانی

راه اندازی سامانه تبلیغ به مثابه یک بانک اطلاعاتی قوی، اطلاعات ذی قیمتی از ظرفیت های کانون های آگهی و تبلیغات سراسر کشور را در راستای تدوین مقررات حمایتی فراهم آورده است.
کارشناس تبلیغات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان در آستانه برگزاری نهمین همایش کارشناسان تبلیغات و معاونان فرهنگی سراسر کشور گفت:" برگزاری همایش های سالانه تبلیغات گام موثری در راستای انتقال تجربیات و رفع ابهامات قانونی حوزه تبلیغات است. رو نمایی از سامانه تبلیغ که در همایش سال گذشته صورت گرفت، بانک اطلاعاتی قوی را از نظر تعداد، وضعیت و ظرفیت های کانون های آگهی و تبلیغات سراسر کشور در راستای تدوین قوانین و مقررات حمایتی و ... فراهم آورد و علاوه بر آن، به هماهنگی و یکپارچه سازی روند صدورمجوزهای صادره کانون های آگهی و تبلیغاتی کمک شایانی کرد." 
وی افزود:"برگزاری چنین همایش هایی با اهداف مورد نظر دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی، علاوه بر بازآموزی مطالب، در هماهنگی امور و دقت مسئولان استانی برای اجرای ضوابط و مقررات تبلیغات و رفع و پوشش نقاط ضعف و قوت کانون ها تأثیر بسزایی دارد. ضمن اینکه یادآوری خلاء های قانونی موجود، به خصوص در حوزه تبلیغات محیطی، باعث آگاهی بیشتر مسئولان ذیربط و پیگیری امور خواهد شد."



چهارشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۲