تولید و مصرف کالای ایرانی ، اشتغال پایدار و رونق اقتصادی با خرید کالای ایرانی اقتصاد را توانمند کنیم استقبال از کالای ایرانی، اشتغال جوان ایرانی فردا را می سازیم با تولید و مصرف ملی کالای قاچاق ، تهدید سلامت، افزایش هزینه درمانی خرید کالای قاچاق فقط زیان اقتصادی نیست کالای قاچاق، ویرانگر رونق اقتصادی و سلامت خانواده امید به آینده با اندیشه ی تولید و مصرف کالای ایرانی حمایت از تولید و خرید کالای ایرانی ، تدبیر امروز ، امید آینده سود خرید کالای قاچاق برای بیگانگان است

[ امار بازدید سایت ]

با رشد فن‌آوری، بازنگری در قوانین و مقررات تبلیغاتی و آگاه‌‌سازی کارشناسان تبلیغاتی ضروت دارد

با توجه به روند رو به رشد فن‎آوری، بازنگری قوانین و آگاه‌سازی کارشناسان تبلیغاتی ضرورت دارد و برگزاری همایش‌ معاونان فرهنگی و کارشناسان تبلیغات، گامی مثبت در این زمینه است.
مصیب چراغی، معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، با بیان این مطلب اظهار داشت: "همایش معاونان فرهنگی و کارشناسان تبلیغات استان‌ها، گردهمایی مناسبی است که در آن با بررسی وضعیت و مسایل عرصه تبلیغات کشور، می‌توان به پیشرفت کارشناسان و ارتقای سطح دانش ‌آن‌ها نائل شد."
چراغی با اشاره به اهتمام دست‌اندرکاران برگزار کننده برای ایجاد فضایی مطلوب برای بالا بردن کیفیت محتوای همایش‌ها اظهار داشت: "این‌دست همایش‌ها می‌توانند از طریق مهارت‌افزایی و افزایش شناخت کارشناسان و دست‌اندرکاران در پیشبرد اهداف فرهنگی و تبلیغاتی مؤثر واقع شوند. خوشبختانه همایش سال گذشته با عنایت به کاربردی بودن مباحثی که در آن مطرح شد، از اثرگذاری بالایی در استان‌ها برخوردار بود. "
چراغی با اشاره به استفاده از سامانه الکترونیکی صدور مجوز و استقبال از آن در استان‌های مختلف اظهار داشت: "این سامانه به خوبی قادر بوده نیاز دست‌اندرکاران و فعالان کانون‌های تبلیغاتی را برطرف و زمینه تعاملی کم‌تنش و مؤثر را در عرصه تبلیغات کشور ایجاد کند."
وی با تأکید بر اثر مطلوب فن‌آوری‌های نوین در تسریع و افزایش بازدهی امور، تصریح کرد: "سامانه صدور مجوز توانسته است روند مراجعه حضوری افراد برای انجام فعالیت‌های مرتبط با صدور مجوز کانون‌های تبلیغاتی را به حداقل برساند و این موضوع اتفاقی خوب در عرصه تبلیغات به شمار می‌رود."
معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه همچنین در مورد برگزاری کارگاه‌های آموزشی گفت: "خوب است که کارگاه‌های آموزشی در دوره پیش رو و دوره‌های آتی، بار محتوایی متفاوتی نسبت به کارگاه‌های برگزار شده قبلی داشته باشند و همچنین مناسب است با استفاده از ابزارها و امکاناتی چون لوح‌فشرده آموزشی در استمرار و تکرار آموزه‌های مؤثر در طول سال تلاش شود."
چراغی در پایان به فاصله زمانی طولانی بین برگزاری همایش‌ها اشاره و تصریح کرد: "جا دارد که در همایش‌های معاونان فرهنگی و کارشناسان تبلیغات، رؤسای ادارات فرهنگی، مطبوعاتی و تبلیغات نیز حضور یابند؛ همچنین به منظور تعامل بیشتر کارشناسان تبلیغات استان‌ها با مراجع ذی‎ربط و همچنین برای به‌روزرسانی اطلاعات، دانش و مهارت آن‌ها، اینگونه همایش‌ها می‌تواند در 2 یا 3 مقطع مختلف در سال برگزار شود."
چهارشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۲