تولید و مصرف کالای ایرانی ، اشتغال پایدار و رونق اقتصادی با خرید کالای ایرانی اقتصاد را توانمند کنیم استقبال از کالای ایرانی، اشتغال جوان ایرانی فردا را می سازیم با تولید و مصرف ملی کالای قاچاق ، تهدید سلامت، افزایش هزینه درمانی خرید کالای قاچاق فقط زیان اقتصادی نیست کالای قاچاق، ویرانگر رونق اقتصادی و سلامت خانواده امید به آینده با اندیشه ی تولید و مصرف کالای ایرانی حمایت از تولید و خرید کالای ایرانی ، تدبیر امروز ، امید آینده سود خرید کالای قاچاق برای بیگانگان است

[ امار بازدید سایت ]

علم شاهی، مدیرکل دفتر چاپ در نهمین همایش کارشناسان تبلیغات اعلام کرد: چاپخانه‌ها گلوگاه‌های فرهنگی جامعه هستند

احمد علم شاهی در مراسم همایش کارشناسان تبلیغات و معاونان فرهنگی سراسر کشور ضمن بررسی جایگاه چاپ و تبلیغات در جوامع مختلف، چاپخانه‌ها را گلوگاه‌های فرهنگی جامعه دانست.
وی با اشاره به جایگاه انکارناپذیر تبلیغات در جوامع رشدیافته و رو به رشد امروزی گفت: «امروزه چاپ مهمترین ابزار تبلیغات است. جوامع مختلف نمی‌توانند خود را از این ابزار بی‌نیاز ببینند. در کشور ما نیز حدود 20 هزار نفر به صورت مستقیم و 100 هزار نفر به صورت غیرمستقیم از صنعت چاپ ارتزاق می‌کنند.»
علم شاهی با بررسی جایگاه امروزی ایران در صنعت چاپ گفت: «امروزه ایران در صنعت چاپ حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و می‌تواند محصولات چاپی را به کشورهای همسایه صادر کند، اما یکی از ضعف‌های موجود در این عرصه نبود استانداردهای مشخص در کشور است.»
مدیرکل دفتر چاپ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قدیمی بودن قوانین موجود در عرصه چاپ را یکی از مشکلات این عرصه دانست و گفت: «یکی از الزامات این عرصه، حضور کارشناسان و مدیران این حوزه در کنار هم و به‌روز رسانی این قوانین است.»
وی همچنین وجود چاپخانه‌های زیرزمینی را یکی دیگر از مشکلات موجود در عرصه چاپخانه‌ و تبلیغات دانست و گفت: «حضور اتحادیه‌ها و چاپخانه‌ها در کنار هم می‌تواند به حل این مشکل کمک نماید.»
 گفتنی است در انتهای جلسه، کارشناسان سوالات خود را در حوزه های مختلف تبلیغات و چاپ مطرح کردند و جلسه پرسش و پاسخ با حضور ایشان برگزار شد.


شنبه ۱۶ شهريور ۱۳۹۲