مدیر کل دفتر تبلیغات و اطلاع‌رسانی با هیئت رئیسه انجمن صنفی شرکت‌های تبلیغاتی ایران دیدار کرد

مدیر کل دفتر تبلیغات و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اعضای هیئت رئیسه انجمن صنفی شرکت‌های تبلیغاتی ایران و برخی صاحبان شرکت‌ها و کانون‌های تبلیغاتی دیدار و گفت و گو کرد.
در این دیدار دوره‌ای برخی از مباحث مورد نظر دفتر تبلیغات و اطلاع‌رسانی و انجمن صنفی شرکت‌های تبلیغاتی مورد بررسی قرار گرفت. واگذاری اموری که امکان انجام آن‌ها توسط انجمن وجود دارند، انجام پژوهش‌های علمی در ارتباط با مسائل و مشکلات کانون‌ها، هماهنگی به منظور روش رتبه‌بندی کانون‌های آگهی و تبلیغاتی، بررسی آسیب‌شناسی و ارائه راه حل برای صدور مجوز کانون‌های آگهی و تبلیغاتی، ساماندهی نظارت بر فعالیت کانون‌ها، بحث و بررسی در خصوص سرفصل‌های درسی رشته تبلیغات و ارائه پیشنهاد درباره چگونگی تدریس این رشته در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی، اتفاق نظر بر ضرورت آموزش به افراد متقاضی تأسیس کانون‌ها و کانون‌های فعال، طرح موضوع مالیات کانون‌ها و بحث و تبادل نظر در مورد اصلاحیه قانون نظام صنفی و ارتباط آن با اتحادیه صنفی کانون‌های تبلیغاتی از جمله مواردی بود که در جلسه یاد شده مطرح شد.
شایان ذکر است، از این پس با هدف ارتباط بیشتر دفترتبلیغات و اطلاع‌رسانی با انجمن صنفی، این دیدار‌ها به صورت دوره‌ای و طبق جدول زمانی معین و با صورت جلسه مشخص برگزار می‌شود.
گفتنی است این دیدار، روز سه شنبه 23 مهرماه در محل دفتر تبلیغات و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.


شنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۲