در دومین جلسه مشترک انجمن صنفی تبلیغات و دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی، مورد توجه قرار گرفت: مشارکت بیشتر در امور مربوط به کانون ها و ارتقاء وضعیت علمی دست اندرکاران تبلیغات

مشارکت بیشتر انجمن صنفی تبلیغات در امور مربوط به کانون های تبلیغاتی و نظارت و ارزیابی نظام آموزشی دست اندرکاران تبلیغات در جلسه مشترک انجمن صنفی تبلیغات و دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مورد توجه و تأکید قرار گرفت.
در جلسه مشترک اعضای انجمن صنفی تبلیغات با مسئولان دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی مقرر شد انجمن صنفی تبلیغات طرح های پیشنهادی خود را به منظور مشارکت بیشتر در حوزه های علمی و اجرایی صنعت تبلیغات در قالب مجموعه ای به دفتر تبلیغات ارائه دهند و طرح ها مورد و بررسی و ارزیابی قرار گیرند. رویکرد اصلی در طرح های ارائه شده، مشارکت بیشتر در امور مربوط به روند تأسیس و نظارت بر کانون ها و ارتقای سطح علمی دست اندرکاران آنها می باشد.
همچنین در این جلسه در مورد واگذاری اموری همانند انجام پژوهش های علمی در ارتباط با مسائل و مشکلات کانون ها، هماهنگی کانون های آگهی و تبلیغاتی، ساماندهی نظارت بر فعالیت کانون ها،  که امکان انجام آن ها توسط انجمن وجود دارد نیز بحث و تبادل نظر صورت گرفت.


چهارشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۲