کتاب الکترونیک مجموعه مقالات چهارمین همایش صنعت تبلیغات ایران منتشر شد

کتاب الکترونیک مجموعه مقالات چهارمین همایش صنعت تبلیغات ایران به همت دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه ها منتشر شد.
این کتاب که حاوی 16 سخنرانی و مقاله در زمینه های مختلف مرتبط با تبلیغات است در 220 صفحه جمع آوری شده و در دسترس علاقمندان قرار گرفته است. این مجموعه، مجلدی است که با نگاه به  اقتصاد بازار به نقد و بررسی موانع و چالش های تبلیغات ایران پرداخته است و جایگاه اخلاق حرفه ای در تبلیغات را  نیز مورد بررسی قرار داده است.
همچنین بررسی راهکارهای تبلیغاتی برای رسیدن به هدف های فروش، بررسی پیامدهای استفاده از روش خریدهای تلویزیونی برای تولید کننده، مصرف کننده، بررسی تصاویر تبلیغاتی در چارچوب رویکرد تحلیل روایت و تحلیل گفتمان انتقادی از موضوعات مقالات ارائه شده است.
گفتنی است چهارمین همایش صنعت تبلیغات کشور، 12 مهر ماه سال 1390 در هتل المپیک تهران برگزار شد که جمع کثیری از اساتید و صاحبنظران عرصه تبلیغات در آن حضور داشتند. این همایش علمی_تخصصی گام مؤثری در راستای شناخت نقاط قوت وضعف صنعت تبلیغات ایران و نیز ارائه راهکارها و روش های نوین این صنعت بود.


علاقمندان برای دریافت فایل این کتاب اینجا کلیک کنید.




يكشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۲