ستادهای استانی مراسم قرائت زیارت‌نامه پیامبر گرامی اسلام (ص) در سراسر کشور تشکیل شد

ستاد گرامیداشت پیامبر اعظم(ص) به منظور برگزاری مراسم قرائت زیارت‌نامه رسول گرامی اسلام(ص) در مساجد و اماکن مذهبی و مقدسه سراسر کشور برای هشتمین سال پیاپی فعالیت‌های خود را آغاز کرد و ستادهای استانی برگزاری این مراسم در سراسر کشور تشکیل شد.
به گزارش ستاد دائمی گرامیداشت پیامبر اعظم (ص)، این مراسم همزمان با سالروز رحلت پیامبر اکرم(ص)، ‌مصادف با 10 دی ماه،‌ در بقاء متبرکه ، اماکن مذهبی و مساجد سراسر کشور برگزار خواهد شد و ستادهای استانی در سراسر کشور،‌ به منظور اطلاع‌رسانی،‌ هماهنگی بیشتر در سطح استان، هماهنگی با استانداری و استفاده از ظرفیت‌های‌ نهادها و سازمان‌های مرتبط استانی از جمله سازمان اوقاف و امور خیریه،‌ تبلیغات اسلامی، ‌صداوسیما،‌ ستاد نماز جمعه،‌ شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی،‌ امور مساجد،‌ بسیج و ... فعالیت‌های خود را در هفته نخست ماه صفر آغاز کردند.
برگزاری جلسات ستادی، به منظور ایجاد هماهنگی‌های لازم برای برپایی هر چه باشکوه‌تر مراسم قرائت زیارت‌نامه در استان‌ها از دیگر فعالیت‌های ستادهای استانی گرامیداشت پیامبر اعظم(ص) در سراسر کشور به شمار می‌رود.
یادآور می‌شود تلاش برای گسترش و ترویج معارف ناب نبوی،‌ بهره‌برداری از دریای بی کران معارف الهی اهل بیت در تعالیم دینی و گردهمایی مؤمنان در روز 28 صفر به نشانه وحدت اسلامی از مهم‌ترین اهداف این مراسم است.


يكشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۲