تکریم ساحت پیامبر گرامی اسلام(ص) موجب همدلی مسلمانان جهان است

نخستین جلسه ستاد استانی گرامیداشت پیامبر اعظم(ص) در استان خراسان شمالی هفدهم آذرماه جاری با حضور مسئولان و مدیران مرتبط در محل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان برگزار شد.
به گزارش ستاد گرامیداشت پیامبر اعظم(ص)،‌ در این جلسه برای اجرای مراسم قرائت زیارت‌نامه حضرت رسول (ص) هماهنگی‌ها و برنامه‌ریزی‌های لازم صورت گرفت. برپایی مراسمی محوری و بزرگ به مناسبت ایام سوگواری رحلت پیامبر اکرم(ص) در شهرستان‌های استان خراسان شمالی، قرائت زیارت‌نامه پیامبر گرامی اسلام(ص) در ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان،‌ تهیه و توزیع بروشورهای خبری و فرهنگی با موضوع سیره نبوی و برگزاری مسابقات فرهنگی در این خصوص از جمله مصوبات نخستین جلسه ستاد استانی خراسان شمالی در این زمینه به شمار می‌رود.
در این جلسه همچنین بر اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی در این خصوص تأکید و مقرر شد قشر وسیعی از مبلغان در این استان که ظرفیت مناسبی برای ترویج سیره پیامبر اعظم(ص) در میان علاقمندان و شهروندان به شمار می‌روند، با توجه به تبلیغ محتوایی و گسترش ارزش‌های معنوی و اخلاقی سیره پیامبر اعظم(ص)، در این خصوص اقدام کنند.
گفتنی است،‌  مراسم قرائت زیارت‌نامه پیامبر اکرم(ص) روز 28 صفر مصادف با سه‌شنبه10 دی‌ماه سال جاری، به طور هماهنگ در سراسر کشور برگزار خواهد شد.


دوشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۲