دهمین نمایشگاه بین‌المللی،‌تبلیغات، بازاریابی و صنایع وابسته افتتاح شد

دهمین نمایشگاه بین‌المللی، ‌تبلیغات، بازاریابی و صنایع وابسته با مشارکت افزون بر 220 شرکت داخلی و شرکت‌های تبلیغاتی 8 کشور جهان، روز پنجشنبه 28 آذرماه، در محل نمایشگاه بین‌المللی افتتاح شد.
در این نمایشگاه شرکتها یا نمایندگان آنها در ایران از کشورهای چین ، ژاپن ، هند ، اسپانیا ، آلمان ، کانادا ، آفریقای جنوبی و ترکیه مشارکت دارند. شرکت های ایرانی و خارجی در نمایشگاه مذکور تازه‌ترین تجهیزات، تولیدات و شیوه های نوین ارایه خدمات را به نمایش گذاشته‌اند.
برگزاری سمینار مبانی تحقیقات بازاریابی،‌ کارگاه آموزشی تکنیک‌های تبلیغات و مراحل آن و همچنین برگزاری کارگاه آموزشی تبلیغات و نقش آن در پیشبرد فروش از جمله فعالیت‌هایی است که برای علاقمندان در دهمین نمایشگاه بین‌المللی،‌تبلیغات، بازاریابی و صنایع وابسته در نظر گرفته شده است.
حمایت از صنعت تبلیغات و ارتقای سطح کمی آن، کیفی و تبیین اهمیت و جایگاه تبلیغات بین افراد جامعه و دست‌اندرکاران تجارت، صنایع و خدمات؛ ‌کاهش هر چه بیشتر عوارض منفی تبلیغات بازرگانی و افزایش کارکردهای مثبت و توسعه آن؛ آشنایی با تکنیک‌های بازاریابی و پیشبرد فروش؛ ترویج و آموزش فرهنگ بازاریابی به منظور موفقیت بیشتر در بازارهای رقابتی و تشویق بازار داخلی به استفاده از ابزارهای نوین بازاریابی؛‌ برقراری ارتباطی نزدیک بین ارائه‌کنندگان و متقاضیان خدمات بازاریابی و تبلیغات  و‌ آشنایی با آخرین تحولات بازارهای بین الملل و شرایط رقبا از جمله اهدافی برگزاری این نمایشگاه به شمار می‌رود.
شایان ذکر است این نمایشگاه با تلاش شرکت آوین افراز  برپا شده و تا یکم دیماه از ساعت 9 تا 16 پذیرای متخصصان و عموم علاقه‌مندان در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران است.


شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۲