دهمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات بازاریابی و صنایع وابسته به کار خود پایان داد

این نمایشگاه که از تاریخ 28 آذر ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی برگزار شده بود در پایان روز اداری اول دی ماه جاری به کار خود پایان داد.
این نمایشگاه با هدف حمایت از صنعت تبلیغات ، ارتقای سطح کیفی و کمی و تبیین اهمیت و جایگاه تبلیغات بین افراد جامعه و دست اندرکاران تجارت، صنایع و خدمات، آشنایی با روش های بازاریابی و فروش، انتقال دانش فنی و نوین و کارآمد در راستای رشد کیفی و کمی محصولات داخلی و توسعه صادرات غیر نفتی و آشنایی با آخرین تحولات بازارهای بین المللی و شرایط رقبا برگزار شده بود.
تبلیغات، تبلیغات و بازاریابی کالاها و خدمات عمومی و تخصصی،آژانس ها، مشاورین و مجریان تبلیغاتی، رسانه ها و وسایل ارتباط جمعی، علائم تبلیغاتی، خدمات و نشانه های تجاری و فرهنگی، سخت افزار و نرم افزارهای کامپیوتری، چاپ و خدمات دیجیتالی،فعالیت های علمی و تحقیقاتی و نشریات تخصصی، انجمن ها، اتحادیه ها و سازمان های داخلی و خارجی و... ازگروه های کالایی شرکت کننده در این نمایشگاه بودند.
گفتنی است در طول دوره برگزاری نمایشگاه، کارگاه ها و سمینارهای آموزشی با موضوعات مختلفی همچون: تحقیقات بازاریابی، روش های تبلیغات و مراحل آن، تبلیغات و نقش آن در پیشبرد فروش برگزار شد.


سه شنبه ۰۳ دى ۱۳۹۲