تکیه بر آستان سبز ولایت...

هلال ماه ربیع‌الاول 9 شب را پشت سر گذاشته است. سراج آل نبی(ص) هنوز بهار 29 سالگی را به پایان نرسانده که در بستر بیماری خفته و از رنج کوردلی مردمان زمان خویش، امانتی الهی را به قلب فرزند نونهال خویش می‌سپارد.
اکنون شوکران شهادت بر جان گرامی امام حسن عسگری(ع) اثر کرده است و تنها امید به طلوع خورشید فرداست که چهره‌اش را بار دیگر نورانی و مشعوف می‌سازد. فردا صبح‌،‌ طلوعی طلایی در انتظار است،‌ طلوعی که در پس آن،‌ سال‌ها انتظار و عاشقی لازم است و گویی خورشید بارها و بارها طلوع‌ می‌کند.
فردا مردی از سلاله راستی و رشادت برمی‌خیزد و در طلب سال‌ها صبوری و صداقت و پایمردی است تا حقانیت 14 نماد را بر عالمیان نمایان سازد.
***
و اینک صبح نهم ربیع‌الاول است. صبحی که بیرق سبز معصومیت،‌ بر بام عالم برافراشته شده و جوانه‌های شور و شادی بر درخت تنومند ولایت و امامت نمایان شده و نسیم دل‌انگیز عصمت و عترت جان‌مایه عشق را به گستره خاکیان آورده‌ است. آبشاری از نور، خنده های شادمان خورشید را به زمینیان می‌بخشد و جوششی از شکوه، آسمان را در بر می گیرد. جوانه های تبسم لب‌ها را شاداب از طراوت تغزلی دیگر کرده و همگی قدوم امامی جوان را که از افق‌های دور  ِ پاکی و زلالی، رهسپار اکنون و آتی است، تبریک می گویند.
تاج امامت اینک بر سر مبارک مردی از جنس آشنایی نهاده شده و فرزندی از سلاله سبز عزت و سرافرازی می‌آید. می‌آید تا انسان‌ها را در ساختن جهانی خرم و آباد رهبری سازد. می‌آید تا ستم‌ها رنگ ببازد، لبخند بار دیگر معنا شود و کام هر آن‌که از خوشبختی و به‌روزی، محروم و مهجور مانده است،‌ به طعم خوش ِ صلح و سعادت شیرین شود...
امامت امام زمان(عج) بر تمام شیعیان جهان تبریک و تهنیت باد
نگارنده: بنت‌الهدی صدر


شنبه ۲۱ دى ۱۳۹۲