با مشارکت دفتر تبلیغات و اطلاع‌رسانی کارگاه آموزشی کانون‌های‌ آگهی و تبلیغاتی استان مرکزی برگزار شد

دومین دوره از کارگاه‌های آموزشی کانون‌های‌ آگهی و تبلیغاتی استان مرکزی،  با حضور 30 نفر از متقاضیان تأسیس کانون، چهارشنبه 9 بهمن ماه در محل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان برگزار شد.
 در این دوره نیز همانند دوره قبل با مساعدت دفتر تبلیغات و اطلاع‌رسانی در انتخاب اساتید و نیازسنجی انجام شده، مبانی بازاریابی و تبلیغات و قوانین و مقررات تبلیغاتی کشور به متقاضیان آموزش داده شد.
برگزاری کارگاه آموزشی اصول و مبانی بازاریابی و تبلیغات در بخش نخست این دوره صورت گرفت و در آن مباحثی از جمله تعاریف،‌ شیوه‌های مختلف تبلیغ،‌ رسانه‌شناسی و چگونگی ارتباط با مشتریان مطرح شد.
در ادامه این دوره کارگاه قوانین و مقررات تبلیغاتی کشور با طرح موضوعات مرتبط با قوانین،‌ دستورالعمل‌ها و ضوابط مربوطه برگزار و در ادامه به سؤالات مطرح شده در این حوزه پاسخ داده شد.
گفتنی است، تابستان سال جاری نیز کارگاه آموزشی یک روزه‌ای به منظور آشنایی هر چه بیشتر متقاضیان تأسیس کانون آگهی و تبلیغاتی با مبانی علمی و حرفه‌ای تبلیغات و همچنین قوانین و مقررات تبلیغاتی کشور، با مساعدت دفتر تبلیغات و اطلاع‌رسانی، در این استان برگزار شد.
شایان ذکر است برابر نظر سنجی صورت گرفته،‌ افراد حاضر در کارگاه، مباحث مطرح شده را بسیار سودمند و کاربردی ارزیابی کردند.
برای مشاهده گزارش تصویری اینجا کلیک کنید.


دوشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۲