حجم بالای تبلیغات بازرگانی از تأثیر برنامه های صداوسیما کاسته است


سازمان صداوسیما باید تعادلی میان سهم تبلیغات بازرگانی و سهم برنامه‌های غیرتبلیغی ایجاد کند.
به نقل از خبرگزاری خانه ملت، غلامعلی حداد عادل، رییس فراکسیون اصولگرایان مجلس، با انتقاد از عملکرد رسانه ملی در پخش آگهی‌های بازرگانی، اظهار کرد: "متأسفانه حجم آگهی‌های بازرگانی صداوسیما بیش از حد شده است. درصد پخش تبلیغات در تلویزیون آنقدر زیاد شده که شاهد تأثیر منفی آن هستیم است و این تأثیر منفی هم برای کالاهایی است که مورد تبلیغ واقع می‌شود و هم برای سایر برنامه‌های صداوسیماست که از هدف خود باز می‌مانند."
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس خاطرنشان کرد: "معتقدم سازمان صداوسیما باید تعادلی میان سهم تبلیغات بازرگانی و سهم برنامه‌های غیر تبلیغی ایجاد کند."


سه شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۳