دستورالعمل جدید‌ نحوه‌ انتشار آگهی‌نامه‌ توسط ‌کانون‌های‌ آگهی‌ و تبلیغاتی تصویب شد

دستورالعمل‌ جدید نحوه‌ انتشار آگهی‌نامه‌‌ توسط ‌کانون‌های‌ آگهی‌ و تبلیغاتی در هفتاد و چهارمین جلسه کمیته مرکزی سازمان‌های تبلیغاتی کشور تصویب شد.
این دستورالعمل با هدف اصلاح و ساماندهی تولید و انتشار آگهی‌نامه‌ها به ویژه آن‌ دسته از آگهی‌نامه‌هایی که در خصوص حرفه‌ها و صنوف تخصصی منتشر می‌شوند، پس از 3 ماه نظرخواهی از دست‌اندرکاران و کارشناسان ذی‌ربط -که از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر تبلیغات و اطلاع‌رسانی صورت گرفت- با اصلاح نهایی به تصویب رسید.
از جمله موارد مهم مطرح شده در این دستورالعمل، ضرورت کسب موافقت اصولی برای انتشار آگهی‌نامه از کمیته تبلیغات استان توسط کانون‌های آگهی و تبلیغاتی است.
همچنین نحوه انتشار آگهی‌نامه‌های مجلد و غیرمجلد عمومی و تخصصی، دوره انتشار آگهی‌نامه‌ها، چگونگی توزیع آن و‌ نحوه نام‌گذاری آگهی‌نامه‌ها از جمله مهم‌ترین مواردی هستند که در این مصوبه مطرح شده است.
گفتنی است، هفتاد و چهارمین جلسه کمیته مرکزی سازمان‌های تبلیغاتی کشور،‌ 10 شهریورماه سال جاری با حضور معاون امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیر کل دفتر تبلیغات و اطلاع‌رسانی و سایر اعضای این کمیته برگزار شد.
شایان ذکر است، دستورالعمل انتشار آگهی‌نامه‌ها از زمان ابلاغ، جایگزین دستورالعمل های قبلی شده و لازم‌الاجرا است.

برای مطالعه دقیق این دستورالعمل می‌توانید اینجا کلیک کنید.



شنبه ۲۹ شهريور ۱۳۹۳