صدور موافقت‌نامه انتشار آگهی‌نامه‌‌ها پس از دریافت اطلاعات کانون‌های آگهی و تبلیغاتی

دفتر تبلیغات و اطلاع‌رسانی به استناد دستورالعمل جدید نحوه چاپ و انتشار آگهی‌نامه مصوب جلسه هفتاد و چهارم کمیته مرکزی سازمان‌های تبلیغاتی کشور، آماده صدور موافقت اصولی برای انتشار آگهی‌نامه‌های تخصصی سراسر کشور است.
دستورالعمل‌ جدید نحوه‌ انتشار آگهی‌نامه‌‌ توسط ‌کانون‌های‌ آگهی‌ و تبلیغاتی که در هفتاد و چهارمین جلسه کمیته مرکزی سازمان‌های تبلیغاتی کشور تصویب شده است، با هدف اصلاح و ساماندهی تولید و انتشار آگهی‌نامه‌ها به ویژه آن‌ دسته از آگهی‌نامه‌هایی که در خصوص حرفه‌ها و صنوف تخصصی منتشر می‌شوند، تدوین شده است.
بر این اساس انتشار آگهی‌نامه در حوزه عمومی مستلزم کسب موافقت اصولی از ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و انتشار آگهی‌نامه‌های تخصصی نیازمند کسب موافقت اصولی از دفتر تبلیغات و اطلاع‌رسانی است.
بدیهی‌است، در پی اجرای این دستورالعمل، از انتشار آگهی‌نامه‌های فاقد موافقت‌ اصولی، جلوگیری خواهد شد.
کانون‌های آگهی و تبلیغاتی که دارای آگهی‌نامه تخصصی هستند، می‌توانند به منظور تکمیل و ارسال اطلاعات به لینک زیر مراجعه کرده و برگه تکمیل اطلاعات را دریافت کنند.

برای دریافت لینک برگه تکمیل اطلاعات صدور مجوز انتشار آگهی‌نامه می‌توانید اینجا و برای مطالعه دقیق این دستورالعمل می‌توانید اینجا کلیک کنید.


سه شنبه ۰۶ آبان ۱۳۹۳