در پایان اردیبهشت ماه: تعداد کانونهای آگهی و تبلیغاتی دارای مجوز در استانهای سراسر کشور به 8460 مورد رسید
مجوز 87 کانون آگهی و تبلیغاتی در اردیبهشت ماه سال جاری در دفتر تبلیغات و اطلاعرسانی صادر و پروانه فعالیت 156 کانون نیز در این ماه تمدید شد.
بر اساس گزارش اردیبهشتماه اداره کانونهای آگهی و تبلیغاتی دفتر تبلیغات و اطلاعرسانی، هماکنون تعداد کانونهای فعال در سراسر کشور به 8460 کانون رسیده است که از میان کانون های تازه تأسیس در اردیبهشت ماه، 45 مورد دارای مدیر مسؤول زن و 42 مورد دارای مدیر مسؤول مرد هستند.
نکته قابل توجه در اردیبهشتماه، تمدید پروانه فعالیت 35 کانون آگهی و تبلیغاتی و صدور مجوز برای 12 کانون تازهتأسیس در استان اصفهان است که موجب شده است به رغم ماههای گذشته، بیشترین آمار صدور و تمدید ماهانه مجوز برای کانونهای آگهی و تبلیغاتی در این استان ثبت شود و استان تهران، پس از اصفهان در جداول قرار گیرد.
شایان ذکر است در دومین ماه از سال 1394، بیش از 50 درصد متقاضیان کانونهای آگهی و تبلیغاتی را جوانان تشکیل میدهند که بر این اساس،42 مدیر مسؤول در رده سنی 25 تا 30 سال، 26 نفر در رده سنی 30 تا 35 سال، 9 نفر در رده سنی 35 تا 40 سال و 5 نفر نیز در رده سنی 40 تا 50 سال قرار دارند.
گفتنی است، در ماه گذشته، بیش از 65 درصد مدیران مسؤول متقاضی تأسیس کانونهای آگهی و تبلیغاتی دارای مدرک کارشناسی بودهاند؛ بر این اساس، یک مدیرمسؤول دارای مدرک کارشناسی ارشد، 57 نفر دارای مدرک کارشناسی، 13 نفر دارای مدرک کاردانی و 16 نفر دارای مدرک دیپلم هستند.
شنبه ۰۹ خرداد ۱۳۹۴