نخستین همایش مدیریت تبلیغات دانشگاه تهران برگزار می‌شود

نخستین همایش مدیریت تبلیغات دانشگاه تهران نوزدهم خردادماه جاری، در تالار الغدیر دانشکده مدیریت دانشگاه تهران برگزار می‌شود.
به گزارش مرکز همایش‌های دانشکده مدیریت دانشگاه تهران، بررسی و ارایه جدیدترین دستاوردهای علمی و پژوهشی در حوزه مدیریت تبلیغات؛ ایجاد بستر هم‌اندیشی و هم‌افزایی میان پژوهشگران فعال در حوزه تبلیغات و بازاریابی؛ آسیب‌شناسی مدیریت تبلیغات در سازمان‌های دولتی و خصوصی، همچنین ایجاد بستری برای هم‌سویی و هم‌افزایی میان مراکز علمی-دانشگاهی و کانون‌های تبلیغاتی از مهم‌ترین اهداف اولین  همایش مدیریت تبلیغات اعلام شده است.
علی‌اکبر فرهنگی، رییس نخستین همایش مدیریت تبلیغات دانشگاه تهران و چهره ماندگار کشور در عرصه رسانه درباره این همایش اظهار داشت: «تبلیغات دو هدف بزرگ اطلاع‌رسانی و اثرگذاری بر دیگران را دنبال می کند. پیشتر کانون‌های تبلیغاتی ارتباط کمی با مراکز علمی داشتند؛ دانشکده مدیریت دانشگاه تهران علاقه‌مند است ارتباط دانشگاه و فعالان عرصه تبلیغات  را بیش از گذشته رونق بخشد تا هم در دانشگاه از تجربه عملی آنها بهره‌مند شویم و هم تجارب علمی و نظری دانشگاهی در عرصه تبلیغات نشر و گسترش یابد.»
یادآور می‌شود،‌ از سازمان‌های بزرگ دولتی و شرکت‌های خصوصی بزرگ و اعضای اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران برای حضور در اولین همایش مدیریت دانشگاه تهران دعوت به عمل آمده است.

گفتنی است در مراسم اختتامیه همایش یاد شده از مشاهیر صنعت تبلیغات کشور، تجلیل خواهد شد.

*** 

پایگاه اطلاع‌رسانی همایش: www.adsconference.com


سه شنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۴