با قرائت زیارت‌نامه پیامبر(ص): آذرماه سال جاری، عطر گل‌های محمدی، سراسر کشور را فرا می‌گیرد

مراسم پرشور و باشکوه قرائت زیارت‌نامه نبی مکرم اسلام(ص)، در سال جاری همزمان با سالروز رحلت جانسوز پیامبر گرامی اسلام(ص)، برابر با 19 آذرماه، برگزار می‌شود و عطر گل‌های محمدی سراسر کشور را فراخواهد گرفت.
به گزارش دبیرخانه ستاد دایمی گرامیداشت پیامبر اعظم(ص)، امسال نیز همچون سال‌های گذشته، مراسم قرائت زیارت‌نامه حضرت رسول(ص) در سراسر کشور برگزار می‌شود و ستاد دایمی گرامیداشت پیامبر اعظم(ص) برنامه‌ریزی در این زمینه را از هم‌اکنون آغاز کرده است.
یادآور می‌شود، ستادهای استانی گرامیداشت پیامبر‌اعظم(ص) در ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی‌ استان‌ها امسال نیز در روزهای آغازین ماه صفر فعالیت خود را به منظور برگزاری هر چه پرشور مراسم قرائت زیارت‌نامه، آغاز کرده و هماهنگی‌های لازم را با نهادها و سازمان‌های مختلف در این خصوص به عمل خواهند آورد.
شایان ذکر است، مراسم قرائت زیارت‌نامه حضرت رسول(ص) هر سال، با همراهی و مشارکت مردم مؤمن و خداجوی، با هدف ایجاد بستر مناسب برای رشد معنوی و تعظیم در برابر شعائر اسلامی و ایجاد زمینه وحدت بیشتر میان مسلمانان سراسر کشور و مسلمانان دیگر کشورها برگزار می‌شود.
برای دسترسی به متن زیارت‌نامه رسول گرامی اسلام(ص) می‌توانید اینجا و به منظور دسترسی به کتابچه صفحه‌بندی شده آن اینجا کلیک کنید.


شنبه ۲۸ شهريور ۱۳۹۴