در سی‌وششمین جلسه کمیته تبلیغاتی استان ایلام مطرح شد: آغاز مکاتبات با مراجع ذی‌ربط، برای رفع مشکلات صنفی کانون‌های آگهی و تبلیغاتی استان

سی و ششمین جلسه کمیته تبلیغاتی استان ایلام با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و نماینده استاندار روز یکشنبه دوازدهم مهر ماه در محل این اداره کل برگزار شد .
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام ، رسیدگی به 12 پرونده کانون آگهی و تبلیغاتی در دستور کار این جلسه قرار داشت.
موافقت با تقاضای صدور مجوز انتشار 2 آگهی‌نامه عمومی مشاغل، تمدید پروانه فعالیت 3 کانون آگهی و تبلیغاتی، موافقت با درخواست تأسیس 7 کانون جدید و انتقال محل فعالیت یک کانون آگهی و تبلیغاتی از شهرستان به مرکز استان از مهم‌ترین مصوبات این جلسه بود.
برگزاری کارگاه‌های آموزشی مناسب و علمی، بررسی وضعیت و پالایش کانون‌های آگهی و تبلیغاتی غیرفعال استان، کیفی‌سازی فرآیند صدور مجوزها و  تصویب آغاز مکاتبات با مراجع ذی‌ربط در خصوص رفع مشکلات صنفی کانون‌های آگهی و تبلیغاتی استان از دیگر مصوبات سی و ششمین کمیته تبلیغات استان ایلام به شمار می‌رود.
شایان ذکر است، جلسات کمیته تبلیغات استان ایلام در راستای اجرای آیین نامه نظارت بر نحوه کار و فعالیت کانون‌های آگهی و تبلیغاتی تهران و مراکز استان‌ها – مصوب تاریخ 27/12/1358 شورای انقلاب اسلامی- به صورت مستمر و در بازه‌های زمانی مشخص برگزار می‌شود.


چهارشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۴