در آستانه برگزاری بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات: فضای شهر، مطبوعاتی می‌شود

دفتر تبلیغات و اطلاع‌رسانی، در آستانه برپایی بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها، مسؤولیت اجرای تبلیغات محیطی این رویداد فرهنگی را ،‌ عهده‌دار شده است.
بنا به گزارش این دفتر، نصب اقلام تبلیغاتی این نمایشگاه در سطح شهر تهران،‌ مترو، اتوبوسرانی و نیز درج در پایگاه‌های الکترونیکی و پیک‌های تبلیغاتی انجام شده است. همچنین به منظور اطلاع‌رسانی عمومی، تعدادی پوستر در اختیار دانشگاه‌ها، مراکز علمی و تحقیقاتی، دفاتر نشریات کثیرالانتشار، خبرگزاری‌ها و کیوسک‌های مطبوعاتی شهر تهران و نیز ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برای توزیع عمومی در اماکن فرهنگی استان‌های کشور قرار گرفته است.
پخش تیزر تبلیغاتی بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات پیش از نمایش فیلم‌های سینمایی در سینماهای شهر تهران، انتشار آن در 2 فیلم نمایش خانگی و همچنین نمایش آن در تلویزیون‌های شهری نصب‌شده در نقاط راهبردی شهر تهران از دیگر فعالیت‌های دفتر تبلیغات و اطلاع‌رسانی در این زمینه است.
یادآور می‌شود،‌ بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات با حضور مؤسسات مطبوعاتی، نشریات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های اطلاع‌رسانی کشور با شعار «نقد منصفانه، پاسخ مسؤولانه» از 16 تا 22 آبان ماه جاری در مصلای بزرگ تهران برگزار می‌شود.

برای مشاهده گزارش تصویری تبلیغات محیطی بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات، اینجا کلیک کنید.


سه شنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۴