با حضور رییس جمهور برگزار شد: مراسم افتتاح رسمی بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات در آبان ماه 1394

آیین افتتاح رسمی بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات صبح امروز یکشنبه ١٧ آبان‌ماه جاری، با حضور دکتر حسن روحانی رییس جمهور و دکتر علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از مسؤولان کشوری، سفرا و میهمانان داخلی و خارجی، مدیران عامل خبرگزاری‌ها و نشریات کشور و اصحاب رسانه در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) برگزار شد.
در این رویداد بزرگ رسانه‌ای، بیش از 600 رسانه داخلی، در ٩ گروه عمومی و خانواده، دین و اندیشه، فرهنگی هنری، سیاسی اقتصادی، آموزشی تخصصی، محلی و منطقه ای، مؤسسات مطبوعاتی، روزنامه‌ها و خبرگزاری ها به مدت یک هفته آثار و فعالیت‌های خود را در 567 غرفه به نمایش می‌گذارند. گروه دین و اندیشه با 27 شرکت‌کننده، گروه فرهنگی – هنری با 57،‌گروه سیاسی و اقتصادی با 79، گروه آموزشی و تخصصی با 71، گروه عمومی و خانواده با 44 و گروه کودک و نوجوان با 7 شرکت‌کننده در بیست و یکمین نمایشگاه حضور دارند؛ همچنین علاقمندان می‌توانند از غرفه‌هایی با موضوع موزه مطبوعات، موزه سازمان اسناد و کتابخانه ملی و دستاوردهای چندین‌ساله حوزه رسانه در کشور بازدید به عمل آورند.
برگزاری نشست های تخصصی و‌ کارگاه های آموزشی به همت انجمن‌ها و برخی رسانه‌ها از دیگر برنامه‌های این نمایشگاه محسوب می‌شود و همچنین ٢٢ نماینده از رسانه‌های کشورهای کویت، ایتالیا، عراق، ترکیه، آلمان، روسیه، ژاپن، امریکا، فرانسه،‌ لبنان‌ و چین برای معرفی رسانه متبوع خود در میزتخصصی بخش بین‌الملل نمایشگاه مطبوعات حضور دارند.
بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات با حضور مؤسسات مطبوعاتی، نشریات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های اطلاع‌رسانی کشور با شعار «نقد منصفانه، پاسخ مسؤولانه» از 16 تا 22 آبان ماه جاری در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.


يكشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۴