کتابچه‌های ‌زیارت‌نامه پیامبر اعظم(ص) به استان‌های سراسر کشور ارسال شد


همزمان با اربعین حسینی و در آستانه فرا رسیدن سالروز رحلت پیامبر گرامی اسلام(ص)، ستاد گرامیداشت پیامبر اعظم(ص) برای برگزاری باشکوه و پرشور مراسم قرائت زیارت‌نامه حضرت رسول(ص)، کتابچه‌های حاوی این زیارت‌نامه را به استان‌های سراسر کشور ارسال کرد.
به گزارش دبیرخانه دائمی ستاد بزرگداشت پیامبر اعظم(ص)، مراسم قرائت زیارت‌نامه حضرت رسول(ص) پنجشنبه 19 آذرماه همزمان با سالروز ارتحال پیامبر عظم الشان اسلام(ص) و شهادت سبط گرامی ایشان امام حسن مجتبی(ع)، در سراسر کشور برگزار خواهد شد.
برگزاری این مراسم با همراهی و مشارکت مردم مؤمن و خداجوی در این طرح معنوی و با هماهنگی نهادها و سازمانهای مختلف برای دهمین سال پیاپی، به منظور ایجاد بستر مناسب برای رشد معنوی و تعظیم شعائر اسلامی صورت می‌گیرد.
گفتنی است،‌ زیارت‌نامه رسول اکرم(ص)، همانند زیارت عاشورا از جمله زیارت‌نامه‌هایی است که اختصاص به زمان معینی نداشته وآحاد امت اسلامی می‌توانند در هر زمان و مکانی  با قرائت  این زیارت‌نامه از فیوضات آن بهره‌مند شوند.
برای دسترسی به متن زیارت‌نامه رسول گرامی اسلام(ص) می‌توانید اینجا و برای مشاهده نسخه صوتی و تصویری زیارت‌نامه نیز می‌توانید اینجا کلیک کنید.


دوشنبه ۰۹ آذر ۱۳۹۴