در ابتدای سال 95 صورت گرفت: دیدار جمعی از فعالان عرصه تبلیغات کشور با مدیرکل دفتر تبلیغات و اطلاع‌رسانی

در نخستین روزهای بهار سال 1395 جمعی از اعضای هیأت‌مدیره انجمن صنفی شرکت‌های تبلیغاتی و فعالان عرصه تبلیغات کشور با مدیر کل دفتر تبلیغات و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دیدار و گفت‌و گو کردند. 
در این نشست که صبح روز چهارشنبه 25 فروردین ماه سال جاری برگزار شد،‌ با محور قرار گرفتن شعار سال با عنوان «اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل» و با توجه به سیاست‌‌های اتخاذ‌شده در این خصوص و نقش مهم تبلیغات در معرفی شایسته تولیدات، کالاها و خدمات داخل کشور و اثرگذاری آن در تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی، موضوعات و مباحث گوناگونی مورد بررسی و تحلیل قرار گرفت.
برگزاری پنجمین دوره همایش صنعت تبلیغات، بررسی مراحل برگزاری اولین جشنواره دو سالانه تبلیغات، برگزاری نشست‌ها و برنامه‌های مشترک با فعالان عرصه تبلیغات، به ویژه انجمن صنفی شرکت‌های تبلیغاتی از مهم‌ترین موضوعاتی است که در نشست یاد شده مطرح و تصمیماتی درباره آن‌ها اتخاذ شد.
همچنین رسته‌بندی و رتبه‌بندی کانون‌های آگهی و تبلیغاتی سراسر کشور، طرح مسایل و مشکلات کانون‌های آگهی و تبلیغاتی و ارایه پیشنهادها و آرای مسؤولان آن‌ها از دیگر موضوعاتی بود که در دیدار صبح امروز مورد توجه قرار گرفت.


چهارشنبه ۲۵ فروردين ۱۳۹۵