حمایت رسانه ملی از صنایع کوچک و متوسط در راستای اقتصاد مقاومتی

رسانه ملی از صنایع کوچک و متوسط در راستای اقتصاد مقاومتی بدون هیچ‌گونه چشم‌داشتی حمایت  و تلاش می‌کند با معرفی و تبلیغ کالاهای داخلی، نقشی مؤثر در این زمینه ایفا کند.
به گزارش خبرگزاری فارس، رییس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، در نشست اقتصاد مقاومتی که روز شنبه 26 تیرماه در محل صدا و سیمای بجنورد، مرکز استان خراسان شمالی برگزار شد، با بیان این مطلب اظهار کرد: " سیاست کشور به گونه‌ای است که باید به ظرفیت‌های تولید در داخل کشور توجه شود و این موضوع مبیّن اهمیت اقتصاد مقاومتی است؛ زیرا اقتصاد مقاومتی یعنی توجه ملی به تولیدات و استفاده از کالاهای تولیدی داخل کشور."
وی با تأکید بر استفاده عموم جامعه از تولیدات داخلی ادامه داد: " با توجه به این‌که در فرآیند اقتصاد مقاومتی، استفاده از کالاهای تولید داخل بر کالاهای خارجی اولویت و ارجحیت، دارد لازم است در این زمینه فرهنگ‌سازی مناسب صورت گیرد. بنابراین معرفی و حمایت از صنایع کوچک و متوسط در برنامه‌ها و مأموریت رسانه ملی قرار گرفته و امیدواریم بتوانیم، با انجام این برنامه‌ها گام‌هایی ارزنده در راستای پیشرفت و تحقق اقتصاد مقاومتی برداریم."


يكشنبه ۰۳ مرداد ۱۳۹۵