وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی:کتاب‌ها و آثار هنری گفتمان‌ساز در زمینه اقتصاد مقاومتی، حمایت می‌شوند

تمامی بخش‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی موظفند به موضوع گفتمان‌سازی اقتصاد مقاومتی بپردازند و از طرح‌هایی که سبب گسترش این گفتمان می‌شود، به طور کامل حمایت کنند.
به گزارش خبرگزاری تسنیم،‌ علی جنتی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با تأکید بر این مطلب به وظایف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در زمینه گفتمان‌سازی اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و افزود: "تمام کتاب‌ها، نمایشنامه‌ها، فیلم‌های سینمایی و حتی نقاشی و خوشنویسی، ابزارهایی است که می‌توان از آن‌ها در مسیر اجرای اقتصاد مقاومتی که دغدغه مقام معظم رهبری است، بهره گرفت."
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اعلام حمایت از تمامی امور فرهنگی، از جمله تألیف کتاب، فیلم‌سازی، نمایشنامه‌نویسی و ... در زمینه گفتمان‌سازی اقتصاد مقاومتی به لزوم برخورداری از وجدان کاری در این زمینه اشاره و تصریح کرد: "اگر وجدان کاری در زندگی‌مان وجود نداشته باشد، حتی با وجود منابع مادی قابل توجه، عملاً اقتصاد کشور رشد نخواهد کرد. بنابراین لازم است هر کدام از معاونان وزارتخانه در حوزه خودشان به خوبی به این مبحث بپردازند و از طرح‌هایی که  برای گسترش این گفتمان‌سازی ارائه می‌شود، به طور کامل حمایت کنند."


يكشنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۵