در مردادماه سال جاری:دفتر تبلیغات و اطلاع‌رسانی با صدور و تمدید 334 مجوز کانون آگهی و تبلیغاتی موافقت کرد

صدور 142 مجوز راه‌اندازی و تمدید پروانه فعالیت 192 کانون آگهی و تبلیغاتی توسط دفتر تبلیغات و اطلاع‌رسانی در مردادماه سال جاری انجام شده است.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر تبلیغات و اطلاع‌رسانی، این دفتر در گزارشی یک ماهه، نمودارهایی آماری از نحوه صدور و تمدید پروانه فعالیت کانون‌ آگهی و تبلیغاتی در استان‌های کشور ارایه کرد که بر اساس آن، استان تهران بیشترین تعداد کانون‌های دارای پروانه فعالیت تمدیدی و کانون‌های تازه‌تأسیس را به خود اختصاص داده است. پس از استان تهران، استان بوشهر با صدور 19 مجوز و تمدید 5 پروانه فعالیت، استان مازندران با 12 مجوز صادرشده و 19 مجوز تمدیدی و استان خوزستان با صدور 4 مجوز و تمدید 20 پروانه فعالیت کانون آگهی و تبلیغاتی بالاتر از سایر استان‌ها در ثبت مجوزهای صدور و تمدیدی قرار دارند.
بر اساس آمار ارایه شده در مردادماه، 88 نفر از دریافت‌کنندگان مجوز راه‌اندازی کانون آگهی و تبلیغاتی را مردان و 54 نفر را زنان تشکیل داده‌اند که از میان آن‌ها، 12 نفر دارای مدرک کارشناسی ارشد، 92 نفر دارای مدرک کارشناسی، 12 نفر دارای مدرک کاردانی و 26 نفر نیز دارای مدرک دیپلم هستند.

شایان ذکر است، تعداد مجوزهای صادر شده برای راه‌اندازی کانون‌های تازه‌تأسیس در مردادماه سال جاری در مقایسه با دومین ماه تابستان سال گذشته، بیش از دو برابر رشد داشته است. در مردادماه سال گذشته، 63 مجوز صدوری و 156 پروانه فعالیت تمدیدی به ثبت رسیده است.

نمودارها:

mordad

mordad2

mordad3

mordad4


چهارشنبه ۰۳ شهريور ۱۳۹۵