خجسته‌باد میلاد فرزند هدایت

سال 212 هجری قمری‌ست و ذی‌حجه به نیمه رسیده ‌است؛ منزلگاه محمدبن‌علی(ع)، امام محمد تقی(ع) غرق در نور وجود فرزندی‌ست که هادی امت نبوی و هدایت‌یافته غیب است.
او فرزندی از سلاله ملکوتیان و معصومان است که چشم به جهان گشوده و زمین و زمان از وجود مبارکش متبرک است...
او غربت نوازِ دل غریبان، خلوت‌فروز سینه بی‌پناهان و فروغ دیده دردمندان است.
مدینه! دیگر بار، خورشیدی از منظومه «کوثر» را به دامان گرفته‌ است، همو که نوای زیارت جامعه کبیره‌اش، عرش را نورافشان و انوار الهی‌اش از «سامرّا» تا شرق و غرب عالم  را پر کرده و درماندگان طریق سعادت را رهنمون شده است.
برای طلایه‌دار ذریه زهرا(س) دور نیست که تلألوی طهارت و امامت در اوان جوانی، بر قامتش تجلی یابد. رهبری و ولایت، لوایی برازنده بر قامت استوار و سرشار از خضوع ایشان است که  نجوای ملائک و کائنات چون تسبیح و تصنیف، بر هنگامه قدم‌هایشان طنین‌انداز می‌شود... گویی تمام محاسن انسانی در وجود مبارکشان هویدا ست، در کلام دلنشین، در نگاه دلسوزانه و در بندگی بی مثالشان.
چه خوش فرمودند که: «بهتر از نیکى، نیکوکار است، زیباتر از زیبایى، گوینده آن، برتر از علم، حامل آن، بدتر از بدى، عامل آن و وحشتناکتر از وحشت، آورنده آن ...»
او علی‌بن‌محمد، هادی‌النقی(ع)، فرزند روشنگری و هدایت است... باشد که رهروی کلام وسیع و اندیشه وثیقشان  باشیم و از آموختن در مکتب مقدسشان  بی‌نصیب نمانیم.
میلاد  دهمین شعاع قدسی آستان پروردگار بر تمام شیعیان مبارک  باد.


چهارشنبه ۲۴ شهريور ۱۳۹۵