آیت الله آملی لاریجانی::همکاری با رسانه‌های معاند، معاونت در جرم است

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از اداره کل روابط عمومی قوه قضاییه، آیت الله آملی لاریجانی در جلسه مسئولان عالی قضایی با بزرگداشت چهارم آبان سالروز اعتراض تاریخی حضرت امام خمینی (ره) به تصویب لایحه کاپیتولاسیون، آن را نشان دهنده صلابت و تیزبینی امام (راحل) دانست تأکید کرد: وقتی می بینیم که یک کانال ماهواره ای میلیونها دلار برای بمباران تبلیغاتی هزینه می کند و به خصوص علیه دستگاه قضایی جمهوری اسلامی دست به تبلیغات گسترده می زند مطمئن می شویم که مسیر درست را پیموده ایم وگرنه دشمن به این شکل دستپاچه و ناراحت نمی شد.
رئیس قوه قضاییه خطاب به مسئولان عالی قضایی، روسای دادگستری ها و دادستانها هشدار داد: همگی باید مراقب باشید و بدانید هجمه علیه قوه قضاییه، هجمه ساده ای نیست.
آیت الله آملی لاریجانی همچنین با تأکید بر لزوم تعقیب قضایی افرادی که از داخل کشور با رسانه های معاند همکاری می کنند تصریح کرد: در عناد و دشمنی برخی رسانه ها در خارج از کشور تردیدی نیست اما کسانی که از داخل کشور به این قبیل رسانه ها کمک می کنند باید به عنوان معاونت در جرم تحت تعقیب قرار بگیرند تا مرز بین انقلاب و ضدانقلاب مشخص شود. متأسفانه برخی از افراد در داخل با این رسانه ها مصاحبه می‌کنند و به نحوی به آنها کمک می‌کنند و در عین حال طلبکار هم هستند.


سه شنبه ۰۴ آبان ۱۳۹۵