دوره آموزشی استانی سامانه جامع تبلیغات در شهر نوشهر برگزار شد.

دوره آموزشی سامانه جامع تبلیغات ویژه کارشناسان تبلیغات ادارات فرهنگ وارشاد اسلامی
استان مازندران روز چهارشنبه مورخه 4/12/95 در شهرستان نوشهر این استان برگزار شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی، این دوره آموزشی با حضور رؤسای ادارات و کارشناسان دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی و کارشناسان تبلیغات شهرستان های استان مازندران، با هدف آشنایی بیشتر کارشناسان با مراحل کاری و فرآیند ثبت نام و درخواست صدور مجوز متقاضیان کانون های تبلیغاتی در سامانه جامع تبلیغات و رفع مشکلات موجود در این زمینه بنا به درخواست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران برگزار شد.
تغییر فرآیند انجام کار از شکل سنتی به صورت الکترونیک، تسهیل و تسریع فرآیند ثبت نام و تقاضای صدور مجوز تاسیس کانون های تبلیغاتی، تقاضای تمدید اعتبار پروانه کانون های تبلیغاتی و حذف مراجعه حضوری متقاضیان به ادارات فرهنگ وارشاد اسلامی و پی گیری غیرحضوری امور به منظور تحقق اهداف دولت الکترونیک، از جمله اهداف اصلی و مهم راه اندازی و به کارگیری این سامانه تعریف شده است.
کارشناسان 22 شهرستان استان مازندران حاضر در این نشست، ضمن آشنایی با مراحل کاری سامانه جامع تبلیغات، مشکلات و چالش های موجود در این حوزه را مطرح و پاسخ های لازم را دریافت کردند.
گفتنی است در ابتدای این نشست، شادمان فرماندار شهرستان نوشهر، کیاکجوری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نوشهر ضمن حضور در جلسه و خوشامدگویی به حضار، در مورد اهمیت جایگاه تبلیغات و ضرورت ساماندهی بیشتر فعالیت های مربوط به این حوزه و تکمیل شرایط تسهیل و تسریع امور تاکید کردند. شایان ذکر است در حال حاضر 460 کانون آگهی و تبلیغاتی فعال در استان مازندران در حال فعالیت هستند.


چهارشنبه ۰۴ اسفند ۱۳۹۵