دفتر مطالعات و برنامهریزی رسانهها برگزار کرد :نشست تخصصی رسانهها و حمایت از کالای ایرانی
هماندیشی تخصصی « رسانهها و حمایت از کالای ایرانی » روز دوشنبه 3 اردیبهشت ماه از ساعت16 در دفتر مطالعات و برنامهریزی رسانهها برگزار شد
به گزارش روابطعمومی دفتر مطالعات و برنامهریزی رسانهها، در این نشست که با حضور متخصصان و پژوهشگران حوزه ارتباطات برگزار شد؛ وظایف رسانههای مکتوب ،شنیداری ،دیداری و شبکههای اجتماعی در تحقق شعار حمایت از تولید داخلی، چالشها و راهکارهای رسانهها در حمایت از تولید ملی و نقش رسانههادر تقویت فرهنگ مردم برای مصرف کالای ایرانی، نقش تبلیغات در حمایت از تولید ملی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
محورهای بحث :
- بررسی نقش رسانهها از حمایت از کالای ایرانی
- بررسی نقش تبلیغات رسانهای در جهتدهی به رفتار مصرفکنندگان
- رسانهها و کالاهای فرهنگی
- نحوه حمایت از استارت آپهای رسانههای داخلی
- بررسی نحوه تولید محتوای پیامهای رسانهای برای حمایت از کالای ایرانی
-کارکرد رسانهها در معرفی و تبلیغ کالایهای خارجی و داخلی
سخنرانان:
- دکتر محمد حیدری ، مدیر کل اداره تبلیغات وزارت ارشاد
- دکتر محمود محمدیان، عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی
- دکتر حسین خطبیی، مدرس دانشگاه و روانپزشک
- دکتر بهروز بهزادی، رئیس شورای سیاستگذاری روزنامه اعتماد
- دکتر محمود دهقان، رئیس هیأت مدیره انجمن صنفی شرکتهای تبلیغاتی کل ایران
- دکترصفا صیرفی، رئیس هیأت مدیره شرکت نما آهنگ
-سعید تقی پور ؛ سردبیر روزنامه جهان اقتصاد
-سیف الله یزدانی ؛ مدیر مسئول روزنامه عصر اقتصاد ،
-ناصر بزرگمهر؛ مدیر مسئول روزنامه صمت
-زهره جوادیه، مجری و کارشناس دفتر مطالعات و برنامهریزی رسانهها
به گزارش روابطعمومی دفتر مطالعات و برنامهریزی رسانهها، در این نشست که با حضور متخصصان و پژوهشگران حوزه ارتباطات برگزار شد؛ وظایف رسانههای مکتوب ،شنیداری ،دیداری و شبکههای اجتماعی در تحقق شعار حمایت از تولید داخلی، چالشها و راهکارهای رسانهها در حمایت از تولید ملی و نقش رسانههادر تقویت فرهنگ مردم برای مصرف کالای ایرانی، نقش تبلیغات در حمایت از تولید ملی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
محورهای بحث :
- بررسی نقش رسانهها از حمایت از کالای ایرانی
- بررسی نقش تبلیغات رسانهای در جهتدهی به رفتار مصرفکنندگان
- رسانهها و کالاهای فرهنگی
- نحوه حمایت از استارت آپهای رسانههای داخلی
- بررسی نحوه تولید محتوای پیامهای رسانهای برای حمایت از کالای ایرانی
-کارکرد رسانهها در معرفی و تبلیغ کالایهای خارجی و داخلی
سخنرانان:
- دکتر محمد حیدری ، مدیر کل اداره تبلیغات وزارت ارشاد
- دکتر محمود محمدیان، عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی
- دکتر حسین خطبیی، مدرس دانشگاه و روانپزشک
- دکتر بهروز بهزادی، رئیس شورای سیاستگذاری روزنامه اعتماد
- دکتر محمود دهقان، رئیس هیأت مدیره انجمن صنفی شرکتهای تبلیغاتی کل ایران
- دکترصفا صیرفی، رئیس هیأت مدیره شرکت نما آهنگ
-سعید تقی پور ؛ سردبیر روزنامه جهان اقتصاد
-سیف الله یزدانی ؛ مدیر مسئول روزنامه عصر اقتصاد ،
-ناصر بزرگمهر؛ مدیر مسئول روزنامه صمت
-زهره جوادیه، مجری و کارشناس دفتر مطالعات و برنامهریزی رسانهها
سه شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷