برگزاری نشست‌ هم‌اندیشی مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌ها با مدیران معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی

نشست‌ هم‌اندیشی مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌ها با مدیران و مسئولان معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی7 مهرماه 97 در محل باغ زیبای تهران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات و اطلاع‌رسانی نشست هم‌اندیشی مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌ها با حضور مقام عالی وزارت جناب آقای دکتر صالحی و دکتر سلطانی‌فر معاون امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی و سایر مدیران حوزه‌های ستادی معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در تاریخ 7 مهرماه 97 برگزار شد.

این نشست با سخنرانی دکتر صالحی آغاز شد، سپس با طرح سوالات و نظرات مدیران کل استان‌ها ادامه یافت. در ادامه دکتر سلطانی فر رئوس فعالیت‌های ادارات و دفاتر تابعه این معاونت را همراه با سیاست‌ها و برنامه‌های آینده معاونت تشریح کرد و در ضمن به سئوالات برخی از مدیران کل پاسخ داد. سپس سایر مدیران در معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی مطالبی در رابطه با حوزه فعالیت خود بیان نمودند. در این نشست جناب آقای دکتر حیدری مدیرکل تبلیغات و اطلاع‌رسانی پیرامون موضوع تبلیغات و کانون‌های آگهی و تبلیغاتی مطالبی را ارائه و فهرست اقدامات و برنامه‌های دفتر تبلیغات را برای حضار تشریح کرد و به سئوالات برخی از مدیران کل در این حوزه پاسخ داد /

13_


شنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۷