تولید و مصرف کالای ایرانی ، اشتغال پایدار و رونق اقتصادی با خرید کالای ایرانی اقتصاد را توانمند کنیم استقبال از کالای ایرانی، اشتغال جوان ایرانی فردا را می سازیم با تولید و مصرف ملی کالای قاچاق ، تهدید سلامت، افزایش هزینه درمانی خرید کالای قاچاق فقط زیان اقتصادی نیست کالای قاچاق، ویرانگر رونق اقتصادی و سلامت خانواده امید به آینده با اندیشه ی تولید و مصرف کالای ایرانی حمایت از تولید و خرید کالای ایرانی ، تدبیر امروز ، امید آینده سود خرید کالای قاچاق برای بیگانگان است

[ امار بازدید سایت ]

دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی باز نشر می‌کند:مقالات تبلیغات

روابط عمومی دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی در نظر دارد تعدادی از مقالات مرتبط با تبلیغات را که در فصلنامه علمی رسانه منتشر شده است برای علاقمندان به این حوزه در پایگاه اطلاع رسانی قرار دهد.

این مجموعه شامل 25 مقاله است که به تدریج، درج خواهد شد. در اولین نوبت مقاله: «رابطه میان تبلیغات تجاری تلویزیون با انتخاب محصولات از طرف مشتریان» نوشته: سمیه تاجیک اسماعیلی و سیروس مرادی تقدیم خواهد شد.

لازم به ذکر است که این مقاله در شماره 1، دوره 29، بهار 1397، صفحه 79-110 به چاپ رسیده است.

 لینک دانلود با حجم 450 کیلو بایت


سه شنبه ۱۸ دى ۱۳۹۷