تولید و مصرف کالای ایرانی ، اشتغال پایدار و رونق اقتصادی با خرید کالای ایرانی اقتصاد را توانمند کنیم استقبال از کالای ایرانی، اشتغال جوان ایرانی فردا را می سازیم با تولید و مصرف ملی کالای قاچاق ، تهدید سلامت، افزایش هزینه درمانی خرید کالای قاچاق فقط زیان اقتصادی نیست کالای قاچاق، ویرانگر رونق اقتصادی و سلامت خانواده امید به آینده با اندیشه ی تولید و مصرف کالای ایرانی حمایت از تولید و خرید کالای ایرانی ، تدبیر امروز ، امید آینده سود خرید کالای قاچاق برای بیگانگان است

[ امار بازدید سایت ]

با حضور معاون امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی:چالش های تبلیغات در خراسان رضوی بررسی شد

اعضاى هیات مدیره انجمن صنفى و فعالان کانون های آگهی و تبلیغات خراسان رضوی با محمد خدادى معاون امور مطبوعاتى و اطلاع رسانی برای بررسی چالش های کانون‌های آگهی و تبلیغاتی و شناسایی مشکلات تبلیغات، تیرماه جاری دیدار کردند.

محمد خدادی معاون امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی در این نشست با اشاره به این که تبلیغات از جمله دغدغه های مهم وی در معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی بوده، گفت: جلسات هفتگى یک کارگروه تخصصی در تهران با حضور نمایندگان کانون ها به همین هدف به شکل منظم برگزار می شود که می توان از نمایندگان تشکل ها و انجمن های تبلیغات استان ها برای حضور در نشست های این کارگروه تخصصی دعوت کرد.

خدادی تاکید کرد: تبلیغات و رسانه 2 روی یک سکه هستند و از آن جا که دگردیسى رسانه ها باعث شده از تبلیغات با تعداد و سرعت زیاد در شبکه هاى اجتماعى استفاده شود، بنا بر این هرگونه مواجهه با این پدیده نیازمند برنامه ریزی است تا تولید محتوا در این روند به سمت اقناع مخاطب حرکت کند.

بر همین اساس، نوآورى و بروزرسانى، بازمهندسی و شناسایی و تعیین و به کارگیری هوشمندانه محتواهای تبلیغاتی از جمله مولفه هایی هستند که در تبلیغات موثر و کارآمد در اولویت قرار دارند.

بنا بر این گزارش، خدادی اظهار داشت: اگرچه در ایران از رسانه های تبلیغاتی مانند تلویزیون و بیلبورد بیشتر به عنوان شاخص در پروژه هاى تبلیغاتى نام برده مى شود اما همگام با جهان امروز، ساختارهای تامین محتوا، تحقیقات بازار، جذب مشتریان و ... از جمله موضوعات مهمی هستند که باید در الگوهای تبلیغاتی مد نظر قرار گیرند.

بنا بر همین گزارش، مدیران اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی حاضر در این نشست نیز با تاکید بر نقش تبلیغات به عنوان یکی از عناصر مهم در رونق اقتصاد وتولیدملى و ترویج فرهنگ و هنر و ... خواستار ارائه و به کارگیری راه کارهایی در هم افزایی بین بخشی با نهادهای دولتی از سوی فعالان این صنف در استان شدند.

کاویانی نماینده هیات مدیره انجمن صنفی تبلیغات و کانون های اگهی و تبلیغاتی خراسان رضوی نیز نقش کانون های آگهی و تبلیغاتی را در تحقق شعار رونق تولید، حمایت از کالای ایرانی، اقتصاد و ... بی بدیل دانست. وی، تدوین قانون تبلیغات روزآمد، هم افزایی دستگاه های دولتی و غیردولتی، استفاده از ظرفیت های حوزه تبلیغات و حمایت لازم دولت از این فعالیت ها را از مهم ترین موضوعات نیازمند توجه دانست.


سه شنبه ۰۱ مرداد ۱۳۹۸