تولید و مصرف کالای ایرانی ، اشتغال پایدار و رونق اقتصادی با خرید کالای ایرانی اقتصاد را توانمند کنیم استقبال از کالای ایرانی، اشتغال جوان ایرانی فردا را می سازیم با تولید و مصرف ملی کالای قاچاق ، تهدید سلامت، افزایش هزینه درمانی خرید کالای قاچاق فقط زیان اقتصادی نیست کالای قاچاق، ویرانگر رونق اقتصادی و سلامت خانواده امید به آینده با اندیشه ی تولید و مصرف کالای ایرانی حمایت از تولید و خرید کالای ایرانی ، تدبیر امروز ، امید آینده سود خرید کالای قاچاق برای بیگانگان است

[ امار بازدید سایت ]

میزگرد آسیب‌‌شناسی تبلیغات در فضای مجازی با فعالان کسب و کارهای الکترونیک

معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی با دعوت از فعالان پیشرو در حوزه کسب و کارهای دیجیتال، نخستین میزگرد آسیب‌‌شناسی تبلیغات در فضای مجازی را با هدف تبیین ضرورت‌ها، موانع و راهکارهای این صنعت با حضور جمعی از فعالان پیشرو در حوزه کسب و کارهای دیجیتال، یک شنبه 6 مرداد جاری برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی، معاون امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این نشست با تاکید بر ضرورت بهره گیری حداکثری از ظرفیت های فکری - عملی و خلاقیت هایِ بخش خصوصی برای تسهیل فضای کسب و کار در عرصه رسانه های دیجیتال، گفت: هدف ما همبستگی و همدلی در عرصه تبلیغات برای پیشبرد اهداف کشور در شرایط فعلی است.

محمد خدادی هم چنین با اشاره به تشکیل کارگروه تخصصی تبلیغات کشور، برگزاری اینگونه نشست‌ ها را در جهت چابک ‌سازی در تصمیم‌گیری ‌ها و هم‌ افزایی با بخش غیردولتی عنوان کرد و گفت: منافع ملی نیازمند نگاه ملی و همراهی همه دستگاه‌ هاست و در شرایط جنگ اقتصادی، حمایت از تولید داخل، وظایف کسب و کارهای نوین را سنگین‌تر می‌کند.

در این نشست که برخی صاحبان سایت ‏های عرضه و فروش کالا، تولیدکنندگان و تبلیغ‏ کنندگان کالاها، پایه‏ گذاران ارتباطات، پلت‏ فرم ‏ها و صاحبان کسب‏ و کارهای الکترونیک حضور داشتند «کمبود رسانه ‏های مَجازی مُجاز، نامتناسب بودن رسانه‏ های موجود با نیازهای تبلیغاتی صاحبان برند و کسب‏ و کار و اتلاف بودجه‏ های تبلیغاتی شرکت‏ ها، شفاف نبودن هزینه‏ ها و تعرفه ‏های تبلیغات در فضای دیجیتال، ناآگاهی عمومی از میزان تأثیر و موفقیت تبلیغات در فضای رسانه ‏های دیجیتال، نبود چارچوب ‏ها و الزامات قانونی حمایتی از کسب ‏و کارهای دیجیتال و برخوردهای سلبی در این حوزه، نبود نیازسنجی مناسب از فعالان و دست‏ اندرکاران این حوزه در تدوین دستورالعمل ‏ها و آیین ‏نامه‏ های مربوط و تعدد نهادها و دستگاه ‏های تصمیم ‏گیر برای کسب ‏و کارهای دیجیتال» به عنوان برخی چالش ‏های پیشِ روی این حوزه عنوان شد.

همچنین تاکید بر تقویت نقش حمایتی دولت از تبلیغات دیجیتال برای تثبیت، تسهیل و سرعت ‏بخشی به فعالیت‏ های حوزه دیجیتال در کنار شناسایی و به‏ کارگیری الزامات جدید و اصلاح کارکردهای دولت در عرصه تبلیغات مجازی از جمله اولویت‌های کسب و کارهای نوین عنوان شد.

کارگروه تخصصی تبلیغات زیر مجموعه کارگروه های تخصصی معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی است که با هدف اتخاذ تدبیرهای لازم برای حمایت از تبلیغات کالا و خدمات داخلی و تحقق اهداف اشتغال زایی، اقدامات ضد تحریمی، تقویت اقتصاد ملی و تولید ثروت در این حوزه شروع به کار کرده است.


دوشنبه ۰۷ مرداد ۱۳۹۸