آسیب شناسی موانع رونق تبلیغات در فضای تحریم اقتصادی
کارگروه
تخصصی تبلیغات در نشست چهارم خود با بررسی نقش گروه های موثر در فعالیت های
تبلیغاتی به آسیب شناسی موانع رونق تبلیغات در دوران کنونی تحریم اقتصادی پرداخت.
متخصصان
و استادان تبلیغات کشور 3 شهریور جاری در نشست چهارم کارگروه تخصصی تبلیغات که در
محل دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی برگزار شد با اشاره به ضرورت توجه بیشتر به
تبلیغات در شرایط کنونی تحریم ها، لزوم بهره گیری از توان و ظرفیت های فکری و عملی
ذی نفعان تبلیغات را مورد تاکید قرار دادند.
احسان
اله حجتی مدیر کل دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی در این نشست، با اشاره به برنامه
ریزیِ برای برگزاری دومین میزگرد تخصصی تبلیغات با موضوع "تبلیغات در
شرایط تحریم" در آینده نزدیک گفت: برای برون رفت از فضای ناشی از تحریم
ها و کمک به رونق تولید و اشتغال زایی، تلاش داریم تا به شکل نظام مند، همه ی ظرفیت
های موجود در حوزه تبلیغات به کار گرفته شود و امید است با بررسی دقیق چالش ها و مسایل
در این میزگرد، بتوانیم راه کارهای اجرایی و عملیاتی مناسبی در این زمینه ارایه
نماییم.
در
ادامه، اعضای کارگروه با تاکید بر نقش مهم تبلیغات در رونق فضای کسب و کار و تولید،
خواستار حضور نمایندگانی از سیاست گذاران، ناظران و مجریان حوزه تبلیغات به همراه
تولید کنندگان کالاها و خدمات در این میزگرد شدند که بتوان به پشتوانه بهره گیری
از ظرفیت های نظری و عملی آن ها، موانع و چالش های پیش روی صنعت تبلیغات از جمله؛
استانداردهای تولید، کیفیت کالا و خدمات، ضوابط و مقررات تبلیغاتی، برنامه های
تبلیغاتی موسسات و شرکتهای تولیدی و استفاده از رسانه های متنوع برای تبلیغات را
در فضای تحریم های اقتصادی بررسی کرد.