پژوهش ، موتور محرک توسعه تبلیغات کشور
سرمایه
گذاری فرهنگی و علمی در فعالیت های اجرایی حوزه تبلیغات و نظام تبلیغاتی کشور، خلاقیت و نوآوری در این
عرصه را تضمین می کند.
احسان
اله حجتی مدیرکل دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی با تاکید بر این مطلب، افزود: پژوهش های
کاربردی از جمله مباحثی است که از گذشته در نظام تبلیغاتی کمتر به آن پرداخته شده و دانش موجود نیز درباره مسایل و چالش های
تبلیغات در بسیاری موارد، مبتنی بر پژوهش های میدانی نیست.
حجتی
با اشاره به رویکرد اخیر دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی برای بهره گیری از یافته های پژوهش
های علمی در آسیب شناسی وضعیت تبلیغات بازرگانی کشور گفت: با برخی پژوهشکده ها و
دانشکده های ارتباطات دانشگاه ها و مراکز علمی معتبر همکاری های مشترک آغاز شده
است و امیدواریم با استفاده از داده های میدانی بررسی چالش ها، بتوانیم با توجه به
ملاحظات و نظرات مستند به دست آمده از این تحقیقات، حیطه های حساس عرصه تبلیغات را
شناسایی کنیم.