مدیرکل دفتر تبلیغات و اطلاع‌رسانی معارفه شد

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی محسن حدادی را به عنوان مدیرکل دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی این وزارتخانه منصوب کرد. 

سیدعباس صالحی در حکم خود برای محسن حدادی آورده است:

«نظر به تعهد و سوابق جنابعالی در حوزه رسانه و بنا به پیشنهاد معاون امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی به سمت مدیرکل دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی منصوب می شوید. انتظار می رود ضمن بهره گیری از کلیه امکانات و ظرفیت های موجود از طریق سیاستگذاری، برنامه ریزی و نظارت بر اجرای بهینه قوانین، ضوابط و مقررات در حوزه تبلیغات و تعامل و هماهنگی با مراجع مرتبط و با تمهیدات لازم در جهت ساماندهی حوزه تبلیغات در کشور اقدام نمایید. از خداوند متعال توفیق جنابعالی را در انجام وظایف محوله و ماموریت های دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی خواستارم.»

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی، آیین تکریم و معارفه مدیران کل پیشین و جدید دفتر تبلیغات در محل این دفتر برگزار شد. در این جلسه که با حضور مدیران بخش‌های مختلف معاونت مطبوعاتی برگزارشد، معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن تاکید بر لزوم سختکوشی در شرایط فعلی کشور، تصریح کرد: در انجام امور نمی‌توان فضای جدید و اقتضائات دنیای امروز را نادیده گرفت؛ ماندن در گذشته و عدم به‌روزرسانی ماموریت‌های سابق، نادیده گرفتن آینده است.

وی افزود: در عرصه رسانه لازم است با درک صحیح از عرصه‌های نوین رسانه‌ای و تحولات سریعی که به‌صورت لحظه‌ای در این فضا روی می‌دهد، نهایت تلاش خود در استفاده بهینه از این فضا به‌کار ببندیم. خُدادی افزود: در شرایط جنگ تحمیلی اقتصادی، باید با شناخت نقشه دشمن در جنگ روانی، پروپاگاندای فراگیر و انحراف افکار عمومی، ضمن تبیین صادقانه شرایط با مردم، به رفع شبهات و القائات مسموم بپردازیم.

معاون مطبوعاتی در پایان ضمن اشاره به ماموریت‌های جدید دفتر تبلیغات و اطلاع‌رسانی و آرزوی توفیق مدیرکل جدید در انجام وظایف محوله، از تلاش احسان‌اله حجتی مدیرکل پیشین و ایرج قره‌داغی سرپرست این دفتر قدردانی و اظهار کرد: در موضوع تبلیغات نیازمند تلاش ویژه با هدف اقناع افکار عمومی هستیم و برای موفقیت راهی جز شریک‌سازی مردم در انجام فعالیت‌ها نداریم.


يكشنبه ۰۶ بهمن ۱۳۹۸